Vraag > Probleem met iPhone aan kabel doen

Debby Buis

Beste allemaal,

Onderstaande vraag is niet een probleem dat ik zelf heb, maar een vraag die ik via mijn site ontving. Aangezien ik het probleem zelf niet ervaar, weet ik geen oplossing voor deze persoon. Misschien heeft een van jullie nog tips?

De vraag is: Beste. Vond je blog over gebruik iPhone met visuele beperking. Mijn moeder ziet ook steeds slechter. Heeft een iPhone 7plus. Het opladen lukt steeds slechter om  de stekker goed erin te krijgen en heel te houden. Daar nog tips over?

De vragensteller heeft het hier over deze blogpost:

https://tikjeanders.nl/hoe-gebruik-ik-een-iphone-met-mijn-visuele-beperking

Hartelijke groet,

Debby Buis

Bezoek hier mijn blog Tikje Anders. Een blog over het leven met een visuele beperking: kleine verschillen, grote vooroordelen.