Typen in iOS15

Debby Buis

Beste allemaal,

Sinds de update naar iOS15 is er iets irritants tijdens het typen op het virtuele toetsenbord. Als ik mijn vinger iets langer op een letter houd, hoor ik allemaal woordsuggesties.

Hoe zet ik dit uit?

Alvast dank!

Hartelijke groet,

Debby Buis

Bezoek hier mijn blog Tikje Anders. Een blog over het leven met een visuele beperking: kleine verschillen, grote vooroordelen.

Volg Blog Tikje Anders:

Volg Tikje Anders via Facebook

Volg Tikje Anders via Instagram

Geef je op voor de e-mailalerts

'Elwin

Ha Debby,

Zet Veeg Om Te Typen eens uit bij, Algemeen > Toetsenbord.

Groetjes, Elwin

Op 22 okt. 2021, om 20:09 heeft Debby Buis <debby.forum@...> het volgende geschreven:

[...]

Hoi Elwin,

Heb die tip gister van iemand gekregen. En het werk inderdaad.

Bedankt!