sprekende slimme personen weegschaal

lettie de lange

Dag allemaal,

Weet iemand of er een sprekende personen weegschaal bestaat die het gewicht uitspreekt en voor de rest gekoppeld kan worden aan een app voor de iPhone?
Deze app moet ook VoiceOver toegankelijk zijn.
Ik heb hier een keer gelezen dat de app voor de Medisana weegshcalen niet toegankelijk was op dat moment.
Zo te zien is dat de VitaDock+ die zonder weeschaal maar 1 knop heeft: gebied voor "directe aanraking".
Ik kan niet beoordelen of ik er wat mee zou kunnen als ik een weegschaal van Medisana zou hebben.
Er zijn natuurlijk meer fabrikanten van weegschalen.

Alvast dank voor de reacties.

Met vriendelijke groet.

Lettie de Lange