Nieuwste update van de Mac

PJ

Ik heb me terug ingeschreven op deze groep om hopelijk veel tips rond de Mac en aanverwanten te ontvangen.
Ik heb net ge update naar de nieuwste versie van de Mac software.
Ik heb daar niet zoveel moeite mee maar het volume verlagen heb ik nog niet uitgevonden hoe ik dat moet doen, met Siri lukt wel maar ik zou het ook graag via het toetsenbord kunnen doen iemand enig idee?

Vriendelijke groeten
Pieter-Jan Clement

'Elwin

Hallo PJ,

Als het goed is zou je met F11 het algehele volume van je Mac moeten kunnen verlagen. Met F12 schroef je het volume weer op. Dit werkt in macOS 11.0.1 (Big Sur) hetzelfde als in voorgaande Mec-versies.

Groet, Elwin

Op 18 nov. 2020, om 10:43 heeft PJ <pieterjan.clementtwee@...> het volgende geschreven:

[...]

Bruno forums

Even testen of dit meteen aankomt.

Groeten,
Bruno.

Op 18 nov. 2020, om 12:43 heeft 'Elwin <elwinus@...> het volgende geschreven:

[...]

Arjan Janssens

Denk 't wel Bruno, ik zie 'm tenminste !!!

[...]

Oké bedankt het lukt met de sneltoetsen.
Ik deed het gewoon op een andere manier via de minuubalk onder de vorige versie

Vriendelijke groeten
Pieter-Jan Clement

Op 18 nov. 2020 om 13:04 heeft Arjan Janssens <arjan270974@...> het volgende geschreven: