Mailaccounts

Hans Hendriks

Hoi allemaal, heeft iemand raad voor mij? Ik heb mijn iCloud account aan mijn gmail account gekoppeld, ik zou dit willen uitschakelen maar weet niet meer hoe ik dat had gedaan.
Alvast bedankt. Groetjes van Hans.

Bruno forums

Dag Hans,

Een echt antwoord op je vraag heb ik niet, maar ik constateerde dat de subject-tag ineens was weggevallen. Hopelijk is hij er nu weer!

Groeten,
Bruno.

Op 19 nov. 2020, om 10:22 heeft Hans Hendriks via groups.io <hans3920@...> het volgende geschreven:

[...]

Het is me inmiddels gelukt, Ik heb dit in mijn gmail account kunnen doen. De knoppen waren wel niet gelabled maar gelukkig heb ik het voor mekaar gekregen. Groetjes van Hans.