Leeftijd mac

Jill Mecking

Hoi iedereen,

Theoretisch kan ik mijn mac een update geven, maar ik las dat hij bij modellen uit 2013 en 2014 wel eens problemen geeft. Ik weet niet zeker hoe oud mijn MacBook is, hij is 2dehands. Weet iemand waar je dit evt kan zien?
Ik loop liever geen risico met mijn pc zeker niet tijdens thuis werken.

Hartelijke groet, Jill

'Elwin

Hi Jill,

Dit kun je checken via het Apple-menu en daar te kiezen voor over deze Mac. Hier zie je welke Mac je presies hebt en uit welk jaar deze afkomstig is. Hier kun je eventueeel ook de update knop vinden om de update naar Big Suer uit te voeren. Let op dit duurt vrij lang en zorg dat je mininaal 25 gb vrij hebt.

Succes.
Elwin

Op 18 nov. 2020, om 19:42 heeft Jill Mecking <jillmecking@...> het volgende geschreven:

[...]

Ok, dank je wel, ik ga eens kijken.

Hartelijke groet, Jill

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 18 nov. 2020 om 19:51 heeft 'Elwin <elwinus@...> het volgende geschreven:

[...]

Hoi Elwin,
29 gb dus dat zou geen probleem moeten zijn. Van het weekend maar proberen.

Hartelijke groet, Jill