Van: visuelehandicap@groups.io <visuelehandicap@groups.io> Namens Kim Bols
Verzonden: dinsdag 8 juni 2021 12:49
Aan: Visuelehandicap <visuelehandicap@groups.io>
Onderwerp: [visuelehandicap] NL Oproep: Portretfoto's

Graag wil ik me aan je voorstellen! Mijn naam is Nienke Eijkens en ik ben als fotografe ingehuurd voor een prachtige opdracht om een reportage te maken over de belevingswereld rondom het thema digitale toegankelijkheid.

Ik ben verantwoordelijk voor de belevingswereld rondom dit thema op de website van Cardan Technobility (https://technobility.nl/) en www.ddai.nl. Cardan Technobility is een bedrijf dat zich inzet voor een betere toegankelijkheid van websites voor iedereen, dus ook voor de mensen die beperkt worden tot het goed kunnen gebruiken van websites.

De reden dat ik deze oproep plaats is dat we graag karakteristieke portretfoto’s willen maken met een verhaal. Naast dat we foto's willen maken, willen we ook een paar vragen stellen over de ervaringen met digitale toegankelijkheid. Dit om de beleving compleet te maken! Voor deze opdracht ben ik op zoek naar 6 personen, die visueel beperkt zijn en graag hun verhaal willen vertellen aan een groter publiek. Immers, digitale toegankelijkheid wordt de komende jaren een enorm actueel onderwerp. Overheden en bedrijven moeten namelijk aan de wettelijke bepalingen gaan voldoen!!

De shoot en het interview worden gehouden op de prachtige locatie: de suikerfabriek in Zevenbergen. We zullen alle kosten om daar te komen aan je vergoeden!

Interesse of vragen? Je kan een mailtje sturen naar nienkeeijkens@.... Ook ben ik telefonisch te bereiken op 0617878287. Mogelijk dat je je nummer aan me doorgeeft, dan neem ik snel contact met je op!

Hopelijk tot snel!

Alle info rond blinde & slechtziende personen (visuele handicap):

blindenenslechtzienden

--

Alle info rond blinde & slechtziende personen (visuele handicap):