FW: Oproep: Onderzoek toegankelijkheid van websites

Debby Buis

Hartelijke groet,

Debby Buis

Van: visuelehandicap@groups.io <visuelehandicap@groups.io> Namens Kim Bols
Verzonden: vrijdag 11 december 2020 07:22
Aan: Visuelehandicap <visuelehandicap@groups.io>
Onderwerp: [visuelehandicap] NL Oproep: Onderzoek toegankelijkheid van websites

Beste groepsleden/volgers,

Mijn naam is Giancarlo de Windt. Voor mijn afstudeerstage van Hbo-ICT aan de Fontys Hogeschool ICT ben ik op zoek naar kandidaten voor een gebruikerstest. Voor mijn afstuderen doe ik een onderzoek naar toegankelijkheid van websites voor blinden en slechtzienden met spraakbesturing. Hiervoor ben ik op zoek naar blinden en slechtzienden die graag mij willen helpen met het test van een prototype en hun ervaring delen. Het doel hiervan is om met je mee te kijken hoe je je schermen gebruikt en hoe je de assistent gebruikt. Op deze manier kan ik bepalen op welke wijze de assistent benaderd moet worden.

Deze test wil ik graag via een videocall doen in verband met corona. Je zal de volgende nodig hebben:

* Laptop

* Internetverbinding

* Ervaring met zoom, google meet, teams of skype.

Ik zal tijdens ons gesprek een link sturen met het demoproduct, je zal met mij je scherm delen, nadat je je scherm heb gedeeld kunnen wij starten met de test. Tijdens de test zal ik wat vragen stellen over het gebruik om je denkpatroon en gedachten te documenteren.

Mijn e-mail is: g.dewindt@...

Mijn telefoonnummer is: 0641414557

Graag een bericht sturen via whatsapp of sms om te bellen.

Ik ben beschikbaar tussen 10:00 a.m. en 16:00 p.m.

Als je iemand kent die mij kan helpen zal ik dit graag waarderen, delen is ook lief!

Alle info rond blinde & slechtziende personen (visuele handicap):

blindenenslechtzienden

--

Alle info rond blinde & slechtziende personen (visuele handicap):