Google app werkt niet meer na update?

'Elwin

Goeden morgen allen,

Bij deze wilde ik jullie even laten weten dat de Google-app op de iPhone en iPad weer werkt. Google heeft versie 185.2 uitgebracht, en deze werkt weer als vanouds.
Deze update kun je als VoiceOver gebruiker dan ook met een gerust hart installeren.

Groetjes, en een fijn weekend!

Elwin

Op 10 nov. 2021, om 17:47 heeft 'Elwin <elwinus@...> het volgende geschreven:

Goeden dag allen,

Zijn er bij jullie ook problemen met de laatste versie van de Google app? Het gaat om versie 185.0 die bij mij niet meer wil starten op de iPhone en iPad. Soms start hij wel, maar wordt de content niet geladen en begint VoiceOver te hikken.
De app ook al opnieuw geïnstalleerd maar biedt ook geen soelaas.

Ik ben benieuwt!!!

Groetjes, Elwin

'Elwin