Vraag > Feedback d.m.v. trillingen

Debby Buis

Beste allemaal,

Vanmiddag heb ik mijn iPhone SE 2020 geüpdatet naar iOS 15.0.1. Sinds de update is de feedback die de telefoon met trillingen en voelbare tikjes geeft veel groter geworden. Ik voel het vaker en harder. Bijv. als er een stuk leeg scherm is, blijft hij maar trillingen geven als ik er met mij vinger overheen ga.

Ik vind dit erg irritant en wil het uitzetten. Ik heb rondgezocht in Instellingen, maar kan het niet vinden.

Hoe pas ik dit aan of zet ik het uit?

Alvast dank!

Hartelijke groet,

Debby Buis

Bezoek hier mijn blog Tikje Anders. Een blog over het leven met een visuele beperking: kleine verschillen, grote vooroordelen.

Patricia Roegiers

Dag Debby,
Kijk eens bij instellingen, toegankelijkheid, ,voice over, audio, en daar horen en voelen.
Daar vind je dan geluidsvolume Dat staat bij mij op 25%, bij mij staat voelen uit
en ook Voelbare intensiteit Staat op 0%
Hopelijk is dat wat je zoekt succes.

Hartelijke groet Patricia

Op 8 okt. 2021 om 15:43 heeft Debby Buis <debby.forum@...> het volgende geschreven:

[...]

Arjan Janssens

Hartelijk bedankt want ’t was mij ook al opgevallen dus nu heb ik ’t ook gelijk kunnen aanpassen, fijn weekend!

[...]

Hoi Patricia,

Bedankt! Ik heb het nu ook uitgezet. Het lijkt nu weer normaal.