Gezocht > Ervaring met toegankelijke blogprogramma's

Debby Buis

Beste allemaal,

Ik wil starten met een blog. Wat zijn jullie ervaringen met de toegankelijkheid van blogprogramma’s als Blogger.com, Wordpress.com en/of het onderhouden van een eigen site met daarop Wordpress?

Ik ben volledig blind en werk met een brailleleesregel op een pc met Windows. Voor spraak en braille gebruik ik de nieuwste versie van Jaws.

Mijn blog moet toegankelijk zijn voor visueel beperkte gebruikers, maar moet er ook aantrekkelijk uitzien voor mensen die geen beperking hebben.

Ik ben heel benieuwd naar de mogelijkheden en ervaringen.

Hartelijke groet,

Debby Buis