Event: Mac Talk - Wednesday, 9 December 2020 #cal-invite

digi-visie@groups.io Calendar <noreply@...>

Mac Talk

When:
Wednesday, 9 December 2020
8:00pm to 10:00pm
(UTC+01:00) Europe/Amsterdam

Where:
Gewoon thuis, via je eigen Mac, pc of iPhone

Organizer: Debby ,Elwin en Marcel mactalk@...

Beste allemaal,

Allereerst hoop ik dat iedereen nog gezond en wel zich nog een beetje vermaakt in deze donkere dagen. Hier in ieder geval wel. Zoals jullie weten is het nieuwe besturingssysteem macOS 11.0.1 (Big Sur) de afgelopen week uitgebracht voor het grote publiek en dit leek ons een leuk idee om na aanleiding hiervan weer eens een MacTalk te houden. De datum die wij daarvoor in gedachte hebben is woensdag 9 december 20.00 u.
Graag lees ik van een ieder via een antwoord op deze uitnodiging of de Whatsapp-groep of hij/zij meedoet en kan op deze datum.
Alvast bedankt!

p.s. een klein nieuwtje vanuit eigen huis: het Digi-Visie Forum is vanaf heden verhuist. Dit is vanaf nu ondergebracht bij Groups.io. Meer weten, https://www.digi-visie.eu/forum. Deze agenda-uitnodiging is ook een mogelijkheid van ons nieuwe forum waar ik (Bruno) inmiddels aardig mee overweg kan.

Bruno hartelijk dank hiervoor!

Sandra Van Vaerenbergh <poefiekenzo@...>

Ik heb geen mac. ik ga dus niet meedoen. Groetjes Sandra.

Op 18/11/2020 om 16:29 schreef digi-visie@groups.io Calendar:

Uitnodiging voor gebeurtenis

Titel:

Mac Talk

Locatie:

Gewoon thuis, via je eigen Mac, pc of iPhone

Wanneer:

woensdag 9 december 2020 20:00 – 22:00

Organisator:

Debby \,Elwin en Marcel <mactalk@...>

[...]