Testje

Bruno forums

Sorry voor de overlast, maar alles leek nog niet helemaal te werken zoals ik bedoeld had. Even kijken of dit nu meteen aankomt.

Groeten,
Bruno.

Marcel Van Gool <marcel.van.gool@...>

Test geslaagd.

Mvg,
Marcel

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 18 nov. 2020 om 13:04 heeft Bruno forums <bruno-forumberichten@...> het volgende geschreven:

[...]

Ja hoor, allemaal geslaagd!

Even uitleggen wat er aan de hand was: Het bleek dat alle leden op gemodereerd stonden, hetgeen betekende dat Elwin of ik elk nieuw bericht zou moeten goedkeuren. Ik heb dit nu gelukkig collectief kunnen aanpassen, heb alleen nog niet gevonden waar ik de standaardinstelling voor de groep kan aanpassen zodat de leden die nu de inschrijving nog moeten accepteren wel meteen goed staan. Maar verder dis de overgang zeer voorspoedig verlopen wat mij betreft.

Groeten,
Bruno.

Op 18 nov. 2020, om 13:20 heeft Marcel Van Gool <marcel.van.gool@...> het volgende geschreven: