Re: Vraag > Hoe kan ik foto's een naam geven?

'Elwin

Ha Debby,

Bij mijn weten kan dit helaas niet in de standaard foto-app. Wel biedt Apple de mogelijkheid om fotoalbums te kunnen aanmaken met een door jou zelf gekozen naam. Hier kun je vervolgens je foto’s naartoe verplaatsen. Overigens is er wel een omweg om de bestandsnaam van je foto’s te weizegen door je fotoalbums te synchroniseren met DropBox. Daar zie je wel (de ouderwetse) bestandsnamen staan en zijn vervolgens gewoon te hernoemen.
p.s. dit geld natuurlijk ook voor video-opnamen.
Succes!

Groetjes, Elwin

Op 29 jan. 2021, om 19:08 heeft Debby Buis <debby.forum@...> het volgende geschreven:

Hoi allemaal,

Ik dacht een tijd geleden gehoord te hebben dat je nu je foto’s in je iPhone een naam kunt geven.
Weet iemand hoe dit moet? Ik kan het niet vinden in mijn iPhone SE 2020.

Alvast dank!

Hartelijke groet,

Debby Buis

Join digi-visie@groups.io to automatically receive all group messages.