FW: werkenwerktmailing: leerwerktraject medew. contact center Amsterdam, beleidsmedewerker SER Den Haag, Communicatietalent Utrecht, Stagiaire organisatietalent, Amsterdam, vacatures voor wajongren en wsw ers


Debby Buis
 

 

 

Van: Roos Hoelen [mailto:Roos.Hoelen@...]
Verzonden: woensdag 2 augustus 2017 18:49
Onderwerp: werkenwerktmailing: leerwerktraject medew. contact center Amsterdam, beleidsmedewerker SER Den Haag, Communicatietalent Utrecht, Stagiaire organisatietalent, Amsterdam, vacatures voor wajongren en wsw ers

 

En alweer nieuwe vacatures. Ook in de zomer komen er genoeg vacatures vrij.

 

Leer/werktraject medewerker contactcenter, Amsterdam

Beleidsmedewerker SER, Den Haag

Startend communicatie talent, Utrecht

Stagiaire Organisatie Talent, Amsterdam

Vacatures voor wajongeren en WSW ers

 

Leer/werktraject medewerker contactcenter, Amsterdam

Randstad zoekt voor deze baan nog nadrukkelijk mensen met een visuele beperking. Werkplekken zijn al ingericht bij KPN/Telfort.

Wil jij in een jaar tijd werkervaring opdoen en opgeleid worden tot medewerker Contact Center?  In een uniek opleidingstraject binnen KPN is dit mogelijk en wordt er rekening gehouden met de maatwerkaanpassingen die bij een mogelijke arbeidsbeperking passen. Indien je dit jaar succesvol doorloopt heb je een erkend diploma op zak en helpt Randstad Participatie je verder bij het vinden van een passende baan.

KPN start in september met een leer-/werktraject voor een groep van 20 mensen met een arbeidsbeperking in het Customer Contact Center van KPN. In een jaar tijd word je opgeleid op MBO 3 niveau tot medewerker Contact Center. Met deze opleiding kun je makkelijker doorstromen als medewerker klant contact center, medewerker webcare of klantadviseur second line. KPN vindt dat mensen met een arbeidsbeperking in het hart van het bedrijf moeten werken. Vandaar de keuze dat KPN het Contact Center heeft uitgekozen om kennis, ervaring, trainingen, vacatures en collegialiteit aan te bieden.

De opleiding bestaat uit een combinatie van leren en praktijkervaring opdoen. Als medewerker Contact Center geef je uitleg en beantwoord je vragen over de producten en diensten van KPN. Je bent verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van inkomende telefoongesprekken en e-mail van (potentiële) klanten. Je leert alles over het voeren van klantgerichte gesprekken, achterhaalt de klantbehoefte en biedt hier de juiste oplossing voor aan. Dit doe je op een vriendelijke en deskundige manier. Je registreert de contacten in de daarvoor bestemde systemen en bent verantwoordelijk voor het signaleren, verzamelen en melden van veel voorkomende of afwijkende vragen.


Wij vragen van jou:

- Minimaal MBO niveau 2 werk- en denkniveau

- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

- Klant- en servicegerichte houding

- Goede communicatieve vaardigheden

- Basiskennis computergebruik

- Een ontwikkelgerichte en positieve werkhouding

- Leergierigheid

- Minimaal 1 jaar beschikbaar

- Minimaal 20 uur per week beschikbaar (verdeeld over 4 dagen per week, dagen worden nog afgestemd)

 

Wij bieden jou:

- Informele werksfeer

- Erkende vakopleiding medewerker Contact Center op MBO 3-niveau

- Passend salaris gedurende de opleiding

- Doorgroeimogelijkheden na de opleiding

 

Afhankelijk van jouw persoonlijke situatie en benodigdheden zijn er aanpassingen mogelijk op het gebied van:

     Begeleiding tijdens de opleiding en op de werkplek

     Begeleiding van een (job)coach

     Ondersteuning in papierwerk/financiële zaken

     Aangepaste werkplek

     Aanwezigheid van hulpmiddelen

     Mogelijkheid om in eigen tempo te kunnen leren/werken

 

Lijkt dit een unieke kans voor jou of wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Ralf Gorse van Randstad Participatie (06) 53557379, alf.gorse@...

 

Beleidsmedewerker SER, Den Haag

 

De Sociaal-Economische Raad (SER) adviseert kabinet en parlement over de hoofdlijnen van het te voeren sociaal-economisch beleid. Ook voert de SER bestuurlijke taken uit. In de SER werken onafhankelijke kroonleden, werkgevers en werknemers samen. Het secretariaat telt circa 100 fte’s.

De Directie Bestuurszaken voert onder meer de wettelijke taken van de SER met betrekking tot medezeggenschap en fusies uit. Zo wordt bijvoorbeeld gewerkt aan het bevorderen van de medezeggenschap, aan het bemiddelen tussen een ondernemingsraad en de bestuurder en aan geschilbeslechting op grond van de SER Fusiegedragsregels. Verder worden door de directie uiteenlopende juridische werkzaamheden verricht.

Binnen de directie is een tijdelijke vacature ontstaan voor een

Beleidsmedewerker

met name ten behoeve van medezeggenschap

 

Werkzaamheden

Als beleidsmedewerker ga je vooral meewerken aan medezeggenschapsvraagstukken. Zo ben je nauw betrokken bij verschillende taken van de SER rond de uitvoering van de Wet op de Ondernemingsraden. Je bent een aanpakker die zich graag bezighoudt met verschillende taken. Je draagt (gedeeltelijke) verantwoordelijkheid voor de secretariaatsvoering van de Stichting Certificering Opleiding Ondernemingsraden (SCOOR) en je maakt deel uit van het secretariaat van de Commissie Bevordering Medezeggenschap (CBM) en de twee Bedrijfscommissies. Je vindt het leuk om in teamverband te werken en op een ondernemende en creatieve manier de doelen van de Stichting en de commissies te (helpen) bereiken.

Wat vragen wij?

·         Een afgeronde relevante academische opleiding, bijvoorbeeld rechten of sociale wetenschappen;

·         Kennis van en enkele jaren ervaring op het terrein van arbeids- en medezeggenschapsvraagstukken;

·         Ervaring met (het schrijven van) beleidsstukken en notities;

·         Aantoonbaar inzicht in arbeidsverhoudingen en maatschappelijke ontwikkelingen;

·         Scherp analytisch vermogen en goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden; 

·         Een ondernemende, actieve en op samenwerking gerichte houding;

·         Creativiteit, tact en zorgvuldigheid in het uitdragen van de doelen;

·         De vaardigheid om relaties en netwerken op te bouwen en te onderhouden.

Wat bieden wij?

Een dienstverband voor de duur van een jaar in een compacte en professionele organisatie. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 4.986 bruto per maand op basis van een voltijds dienstverband. 

Informatie en solliciteren

Voor informatie kun je contact opnemen met Danielle Haenen, directeur van de directie Bestuurszaken (070-3499532). Je sollicitatie kun je tot en met 6 augustus 2017 richten aan sollicitatie@..., ter attentie van de afdeling HR.

De SER streeft naar diversiteit in zijn personeelsbestand. Deze functie staat open voor mensen met een beperking. Aanpassingen zijn mogelijk, afhankelijk van de beperking.

------------------------------------------------------------------------------------------

Startend communicatie talent, Utrecht

 

Onbeperkt aan de slag publiceerde onderstaande vacature. Bij het reageren op deze vacature graag Onbeperkt aan de slag vermelden. Voor meer vacatures die openstaan voor mensen met een beperking kun je je inschrijven op www.onbeperktaandeslag.nl

 

Beschrijving vacature: 

Met 2300 aangesloten organisaties is MVO Nederland het grootste duurzame bedrijvennetwerk van Europa. We werken samen met ondernemers om concreet met MVO aan de slag te gaan. Om ons -en hun- verhaal goed te vertellen zoeken we een

startend Communicatietalent (32 uur)

Je maakt nieuwe en onderhoudt bestaande content voor de websites van MVO Nederland. Je haalt verhalen op uit ons netwerk en maakt daar mooie artikelen van in woord en beeld. Je schrijft, herschrijft en verbetert ingekomen stukken. Je selecteert de beste verhalen en plaatst die op onze social media.

Onze ideale kandidaat

·         beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk

·         heeft ervaring met de doelgroep (ondernemers) en weet hoe je die in beweging krijgt

·         schrijft creatief en aantrekkelijk en kan complexe onderwerpen toegankelijk maken

·         heeft affiniteit met MVO en duurzaamheid

·         is sterk in Twitter, Facebook en LinkedIn

·         pakt makkelijk de telefoon voor een interview en is niet bang om lastige vragen te stellen

·         werkt precies, is flexibel en kan omgaan met constructieve kritiek

·         is een teamplayer die ook zelfstandig goed functioneert

Functie-eisen

·         Een afgeronde opleiding communicatie of journalistiek op HBO-niveau

·         Kennis van digitale media en ervaring met CMS-systemen

·         Ervaring met Twitter, Facebook en LinkedIn

·         Ervaring met beeldbewerking

·         Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal\

·         Goede beheersing van het Engels

Als je bij ons komt werken kun je rekenen op:

·         een prettige werkomgeving met enthousiaste mensen

·         inspirerend werk dat ertoe doet

·         goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden 

·         een contract voor een half jaar, met mogelijkheid tot verlenging

MVO Nederland vindt het belangrijk dat iedereen een gelijke kans krijgt. Daarom nodigen wij ook mensen met een arbeidsbeperking uit om te solliciteren.

Mail je motivatie, cv en twee recente artikelen van jouw hand naar werkenbij@...(link sends e-mail) o.v.v. sollicitatie startend Communicatietalent. Voor meer informatie kun je mailen naar werkenbij@...

Stagiaire Organisatie Talent

 

Beschrijving: 

Ken jij de 24 uur van Le Mans? Bijna honderd jaar na de eerste editie, waar DAS aan de wieg stond, organiseren wij in het najaar de 24 uur van DAS, oftewel een hackathon. En voor deze hackathon zoeken wij een organisatietalent!

Dit ga je doen als stagiair(e) organisatietalent

Tijdens de 24 uur van DAS gaan studenten onder professionele begeleiding werken aan innovatieve ideeën en oplossingen voor conflicten. Deze 24 uur van DAS mag jij van A tot Z organiseren en uiteraard ook begeleiden! Hiervoor heb jij de ondersteuning van een team. Na de challenge evalueer jij het project en schrijf je een advies over hoe de innovatieve ideeën en oplossingen uitgevoerd kunnen worden. Tot de werkzaamheden behoren:

·         Een gaaf, aansprekend programma bedenken

·         Creatieve werving van deelnemers

·         Het inzetten van social media en andere middelen om inschrijvingen te realiseren

·         De website beheren

·         Het vastleggen van sprekers, cateraars, leveranciers etc voor de hackathon

·         Communicatie met collega’s, studenten, klanten en leveranciers

·         Vloggen en bloggen

·         Het begeleiden van en zorgdragen voor een goed verloop van de hackathon

Waar kom je terecht?

Als organisatietalent ben je onderdeel van de afdeling Klanthart. Klanthart bestaat ruim een jaar binnen DAS. Wij zijn een jong en enthousiast team met 9 ambitieuze collega’s. Doeners die de mouwen opstropen en aan de slag gaan om onze dienstverlening voor de klant te verbeteren. De klant staat altijd voorop en het is onze missie de beleving en ervaringen van de klant door de hele organisatie te laten doorvloeien. Dit doen we onder andere door in multidisciplinaire teams samen te werken met andere afdelingen waarbij de klantinzichten uitgangspunt zijn. Deze inzichten halen we op door continu in gesprek te gaan met onze klant (diepte interviews, klanttevredenheidsonderzoeken, NPS- en CES-metingen en klantpanels). Zo kijken we samen gericht naar hoe het anders en beter kan voor onze klanten!

Must Have

·         HBO 3e of 4e jaars, bij voorkeur Eventmanagement of de Hogere Hotelschool

·         Organisatietalent

·         Enthousiasme

·         Proactieve houding, denken in oplossingen en geen 9 tot 5 mentaliteit

·         Zelf knopen durven doorhakken

·         Communicatief vaardig

·         Goede beheersing van de Nederlandse taal

·         Vanaf september beschikbaar voor de duur van een half jaar

Nice to Have

·         Ervaring in het organiseren van evenementen

Ons aanbod

·         De mogelijkheid werkervaring op te doen binnen een grote en dynamische organisatie

·         Een stagevergoeding van 300 euro bruto per maand

·         Flexibele werktijden

·         Reiskostenvergoeding onder bepaalde voorwaarden

·         De kans om een zelf een groot event op te zetten en begeleiden!

 Belangstelling?

Wil je meer weten over deze stageplaats, neem contact op met Silvia Onos, manager KlantHart bij DAS op telefoonnummer 06 5134 3725.Jouw sollicitatie graag insturen via https://werkenbijdas.nl/vacature/stagiair-e-organisatietalent-extern.(link is external)   Hier vind je ook meer informatie over DAS.

Vacatures voor wajongeren en WSW ers

Voor de wajongeren en WSW ers onder de werkzoekenden met een visuele beperking biedt deze site interessante vacatures. http://www.werkenenjij.nl/vacatures

 

Met vriendelijke groet,

 

Roos Hoelen

Thema coördinator Werk

Postbus 2344 – 3500 GH  Utrecht

Tel: 030-2992878

mobiel: 06-20915820

www.oogvereniging.nl

roos.hoelen@...