FW: werkenwerktmailing; Leer-/werktraject medewerker Contact Center – standplaats Amsterdam


Debby Buis
 

 

 

Van: Roos Hoelen [mailto:Roos.Hoelen@...]
Verzonden: maandag 30 juli 2018 16:58
Onderwerp: werkenwerktmailing; Leer-/werktraject medewerker Contact Center – standplaats Amsterdam

 

Leer-/werktraject medewerker Contact Center standplaats Amsterdam

 

Wil jij in een jaar tijd werkervaring opdoen en opgeleid worden tot medewerker Contact Center? In een uniek

opleidingstraject binnen KPN is dit mogelijk en wordt er rekening gehouden met de maatwerkaanpassingen die bij een

mogelijke arbeidsbeperking passen. Indien je dit jaar succesvol doorloopt heb je een erkend diploma op zak en helpt

Randstad Participatie je verder bij het vinden van een passende baan. We nodigen kandidaten die vermeld staan in

het doelgroepregister dan ook zeker uit om te reageren.

 

KPN start in oktober met een leer-/werktraject voor een groep van 20 mensen met een arbeidsbeperking in het

Customer Contact Center van KPN. In een jaar tijd word je opgeleid op MBO 3 niveau tot medewerker Contact Center.

 

Met deze opleiding kun je makkelijker doorstromen als medewerker klant contact center, medewerker webcare of

klantadviseur second line. KPN vindt dat mensen met een arbeidsbeperking in het hart van het bedrijf moeten

werken. Vandaar de keuze dat KPN het Contact Center heeft uitgekozen om kennis, ervaring, trainingen, vacatures en

collegialiteit aan te bieden.

 

De opleiding bestaat uit een combinatie van leren en praktijkervaring opdoen. Als medewerker Contact Center geef je

uitleg en beantwoord je vragen over de producten en diensten van KPN. Je bent verantwoordelijk voor de correcte

afhandeling van in- en uitgaande telefoongesprekken en e-mail van (potentiële) klanten. Je leert alles over het voeren

van klantgerichte gesprekken, achterhaalt de klantbehoefte en biedt hier de juiste oplossing voor aan. Dit doe je op

een vriendelijke en deskundige manier. Je registreert de contacten in de daarvoor bestemde systemen en bent

verantwoordelijk voor het signaleren, verzamelen en melden van veel voorkomende of afwijkende vragen.

 

Wij vragen van jou:

- Minimaal MBO niveau 2 werk- en denkniveau

- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

- Klant- en servicegerichte houding

- Goede communicatieve vaardigheden

- Basiskennis computergebruik

- Een ontwikkelgerichte en positieve werkhouding

- Leergierigheid

- Minimaal 1 jaar beschikbaar

- Minimaal 20 uur per week beschikbaar (verdeeld over 4 dagen per week, dagen worden nog afgestemd)

 

Wij bieden jou:

- Informele werksfeer

- Erkende vakopleiding medewerker Contact Center op MBO 3-niveau

- Passend salaris gedurende de opleiding

- Doorgroeimogelijkheden na de opleiding

Afhankelijk van jouw persoonlijke situatie en benodigdheden zijn er aanpassingen mogelijk op het gebied van:

Begeleiding tijdens de opleiding en op de werkplek

Begeleiding van een (job)coach

Ondersteuning in papierwerk/financiële zaken

Aangepaste werkplek

Aanwezigheid van hulpmiddelen

Mogelijkheid om in eigen tempo te kunnen leren/werken

 

Lijkt dit een unieke kans voor jou of wil je graag meer informatie? Neem dan contact met ons op via:

020-5197979 (bereikbaar maandag, dinsdag en donderdag) of via participatie@... .

 

Met vriendelijke groet,

Roos Hoelen

Thema coördinator Werk

Postbus 2344 – 3500 GH  Utrecht

Tel: 030-2992878

mobiel: 06-20915820

www.oogvereniging.nl

roos.hoelen@.../werk