FW: [visuelehandicap] NL Vacature: Leer-/werktraject medewerker Contact Center – standplaats Amsterdam
Debby Buis
Van: visuelehandicap@... [mailto:visuelehandicap@...] Namens 'Kim Bols' kim_bols@... [visuelehandicap]
Verzonden: donderdag 3 augustus 2017 0:09 Aan: Visuelehandicap <visuelehandicap@...> Onderwerp: [visuelehandicap] NL Vacature: Leer-/werktraject medewerker Contact Center – standplaats Amsterdam
NL Vacature: Leer-/werktraject medewerker Contact Center – standplaats Amsterdam
Randstad zoekt voor deze baan nog nadrukkelijk mensen met een visuele beperking. Werkplekken zijn al ingericht bij KPN/Telfort. Wil jij in een jaar tijd werkervaring opdoen en opgeleid worden tot medewerker Contact Center? In een uniek opleidingstraject binnen KPN is dit mogelijk en wordt er rekening gehouden met de maatwerkaanpassingen die bij een mogelijke arbeidsbeperking passen. Indien je dit jaar succesvol doorloopt heb je een erkend diploma op zak en helpt Randstad Participatie je verder bij het vinden van een passende baan. KPN start in september met een leer-/werktraject voor een groep van 20 mensen met een arbeidsbeperking in het Customer Contact Center van KPN. In een jaar tijd word je opgeleid op MBO 3 niveau tot medewerker Contact Center. Met deze opleiding kun je makkelijker doorstromen als medewerker klant contact center, medewerker webcare of klantadviseur second line. KPN vindt dat mensen met een arbeidsbeperking in het hart van het bedrijf moeten werken. Vandaar de keuze dat KPN het Contact Center heeft uitgekozen om kennis, ervaring, trainingen, vacatures en collegialiteit aan te bieden. De opleiding bestaat uit een combinatie van leren en praktijkervaring opdoen. Als medewerker Contact Center geef je uitleg en beantwoord je vragen over de producten en diensten van KPN. Je bent verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van inkomende telefoongesprekken en e-mail van (potentiële) klanten. Je leert alles over het voeren van klantgerichte gesprekken, achterhaalt de klantbehoefte en biedt hier de juiste oplossing voor aan. Dit doe je op een vriendelijke en deskundige manier. Je registreert de contacten in de daarvoor bestemde systemen en bent verantwoordelijk voor het signaleren, verzamelen en melden van veel voorkomende of afwijkende vragen.
Wij vragen van jou: - Minimaal MBO niveau 2 werk- en denkniveau - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - Klant- en servicegerichte houding - Goede communicatieve vaardigheden - Basiskennis computergebruik - Een ontwikkelgerichte en positieve werkhouding - Leergierigheid - Minimaal 1 jaar beschikbaar - Minimaal 20 uur per week beschikbaar (verdeeld over 4 dagen per week, dagen worden nog afgestemd)
Wij bieden jou: - Informele werksfeer - Erkende vakopleiding medewerker Contact Center op MBO 3-niveau - Passend salaris gedurende de opleiding - Doorgroeimogelijkheden na de opleiding Afhankelijk van jouw persoonlijke situatie en benodigdheden zijn er aanpassingen mogelijk op het gebied van: ● Begeleiding tijdens de opleiding en op de werkplek ● Begeleiding van een (job)coach ● Ondersteuning in papierwerk/financiële zaken ● Aangepaste werkplek ● Aanwezigheid van hulpmiddelen ● Mogelijkheid om in eigen tempo te kunnen leren/werken Lijkt dit een unieke kans voor jou of wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Ralf Gorse van Randstad Participatie (06) 53557379, alf.gorse@... __._,_.___
Have you tried the highest rated email app? With 4.5 stars in iTunes, the Yahoo Mail app is the highest rated email app on the market. What are you waiting for? Now you can access all your inboxes (Gmail, Outlook, AOL and more) in one place. Never delete an email again with 1000GB of free cloud storage. - Inschrijven: visuelehandicap-subscribe@... • Privacy • Unsubscribe • Terms of Use . __,_._,___ |
|||||||||
|