FW: werkenwerktmailing:Helpdeskmedewerker,secretarieel medewerker,callcenter medewerker,Utrecht, medew communicatie Arnhem, Directie assistent, Den Bosch, meet en greet Arhem
Debby Buis
Van: Roos Hoelen [mailto:Roos.Hoelen@...]
Helpdeskmedewerker, Utrecht Secretarieel medewerker, Utrecht Medewerker (online) communicatie voor 21-28 uur per week, Arnhem Directie Assistent, Den Bosch CallCentre medewerker Outbound, Utrecht Meerdere functies bij P & B Groep, landelijk Meet & greet in Amsterdam: wil jij pitchen voor werkgevers? Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures
Helpdeskmedewerker, Utrecht
Functie omschrijving Heb jij een passie voor klanttevredenheid en ben jij communicatief sterk onderlegd? Als helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van gebruikers over diverse softwaretools. Zowel telefonisch als per e-mail ben jij in staat om de gebruikers van de juiste informatie te voorzien. Dit doe je op een helpdeskafdeling van een zakelijke dienstverlener. · Telefonisch en per e-mail goed doorvragen zodat je exact weet wat de vraag is van de gebruiker. · Hierdoor kan je de gebruiker op de juiste manier informeren en adviseren over het gebruik van de software. · Bij een complexe vraag die je (nog) niet kan beantwoorden, vraag je een ervaren collega om hulp. · Vragen die vaak terugkomen deel je in het teamoverleg zodat de dienstverlening kan worden verbeterd. Functie eisen Helpdeskmedewerker · Werkervaring in een klantenservice functie is een pré. · Je hebt bij voorkeur affiniteit met IT. · Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden. · Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift. · Je bent accuraat en kwaliteitsgericht. · Je bent stressbestendig en kan goed samenwerken. Arbeidsvoorwaarden Je ontvangt een marktconform salaris afhankelijk van werkervaring en opleidingsniveau. Locatie Utrecht Publicatiedatum 31.08.2017 Contactpersoon Stephen de Jong solliciteren via https://vacature.ctalents.nl/vacatures/vacature-helpdeskmedewerker-4531875-11.html ------------------------------------------------------------------------------------------ Secretarieel medewerker in Utrecht Voor Locus in Utrecht is Emma at Work op zoek naar een secretarieel medewerker voor 12 uur per week. Werkdagen zijn op maandag en donderdag (eventueel zou maandag, dinsdag en donderdag ook kunnen). Locus in Utrecht Locus is een publiek-privaat netwerk van gemeenten, sw-bedrijven, arbeidsmarktregio’s en landelijk/bovenregionaal opererende bedrijven. De passie van Locus is om de mogelijkheden van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zo te verzilveren dat zij op een duurzame manier aan het werk kunnen. Functie omschrijving Secretarieel medewerker Voor de duur van 6 maanden is Locus op zoek naar een enthousiaste secretariële medewerker die secuur en betrokken is. Ze zoeken een tijdelijke collega die mede verantwoordelijk is voor de financiële afdeling, commerciële binnendienst en diverse administratieve werkzaamheden. Taak omschrijving Secretarieel medewerker In deze brede en uitdagende functie, voer je secretariële en administratieve werkzaamheden uit, zowel in teamverband als zelfstandig. Locus is een kleinschalige organisatie, waarbij het secretariaat de ‘spil’ van de organisatie is. Jouw taken bestaan onder andere uit; · Coördinatie van informatieaanvragen, ad-hoc vragen vanuit de organisatie en extern · Financiële taken en ondersteuning · Ondersteunen van de directeur; inplannen van afspraken en de inbox beheren · Afspraken inplannen voor de projectleiders · Mede organiseren van bijeenkomsten · Diverse administratieve werkzaamheden Functie eisen Secretarieel medewerker · Een afgeronde MBO 3 opleiding · Je hebt ervaring met het office pakket · Je bent klant- en servicegericht en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift · Betrokken, secuur, pro-actief, organiseren en plannen behoren tot jouw eigenschappen Heb je interesse in deze vacature en voldoe je aan de gevraagde functie eisen? Neem dan gauw contact op met Anouk Hillen, Consultant Emma at Work, via Anouk@... of 06-25476781. Zij kan je meer vertellen over ‘Secretarieel medewerker in Utrecht’ en helpt je graag verder! Emma at Work, arbeidsbemiddeling voor jongeren met een chronische ziekte of lichamelijke beperking
Medewerker (online) communicatie voor 21-28 uur per week, Arnhem Functie omschrijving Medewerker (online) communicatie, Arhem Je bent een kritische communicatiemedewerker die goed thuis is in de online wereld. Je snapt sociale media, kent de stelregels voor een goede online tekst en weet aantrekkelijke(korte tekstjes voor de nieuwsbrief te schrijven die lezers verleiden door te klikken. Daarnaast krijg je energie van het organiseren en plannen van projecten, zoals werkgroepen en contentsessies. Je komt terecht op een erg sociale werkplek met een zeer betrokken leidinggevende. Verder kun je goed samenwerken met verschillende soorten collega’s: van beleidsmedewerker tot woordvoerder. Ook maak je je nieuwe dingen snel eigen. Daarbij komt dat je erg van schrijven houdt: je beheersing van de Nederlandse taal is vanzelfsprekend uitstekend. Desondanks weet je teksten eenvoudig en bondig op te schrijven, zodat iedereen de inhoud ervan begrijpt. Functie eisen Medewerker (online) communicatie · HBO werk- en denkniveau · Je bent sociaal en hebt een open houding · Je bent flexibel, stressbestendig en zelfstandig · Communicatie achtergrond is een vereiste · Ervaring met Smartsite, Obi4Wan, SiteImprove en nieuwsbrieventools is een pré. Heb je interesse in deze vacature en voldoe je aan de gevraagde functie-eisen? Neem dan gauw contact op met Anouk Hillen, Consultant Emma at Work, via Anouk@... of 06-25476781. Zij kan je meer vertellen over ‘Medewerker (online) communicatie in Arnhem en helpt je graag verder! Emma at Work, arbeidsbemiddeling voor jongeren met een chronische ziekte of lichamelijke beperking -------------------------------------------------------------------------------------
Directie Assistent, Den Bosch Bijzondere Banen zoekt een directie assistent (met een beperking) voor een kleine, internationaal georiënteerde organisatie die zich op sociaal maatschappelijk vlak richt. Ben jij doortastend en spreek jij vloeiend Engels? Dan hebben wij een functie van 32 uur voor jou als directie assistent in ’s-Hertogenbosch. Waar ga je werken? Wat ga je doen? Wat wordt er van jou verwacht? Achtergrond en vaardigheden ▪ HBO werk- en denkniveau ▪ afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau, bij voorkeur in secretariële richting ▪ 3-5 jaar relevante werkervaring ▪ uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal, bij voorkeur aangevuld met Spaans of Frans ▪ kennis van en/of ervaring met relevante maatschappelijke ontwikkelingen en ontwikkelingen binnen het werkveld van de organisatie ▪ ervaring of affiniteit met het werk van ontwikkelingsorganisaties
Salaris Wij ontvangen jouw sollicitatie graag uiterlijk 18 september 2017. Nadere informatie via Margit@... tel: 0640725710
CallCentre medewerker Outbound, Utrecht. Als medewerker outbound ben je werkzaam in een callcentrum. Je bent in deze baan verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Je benadert potentiële klanten die je krijgt aangeleverd middels een prospectlijst telefonisch. Als medewerker outbound ben je ook verantwoordelijk voor het vastleggen van de gespreksgegeven
Deze functie vereist van jou: · Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal · Basiskennis van Engels, spreken en lezen · Woonachtig in Utrecht
Contact SociaalPlus BV Paul Krugerweg 43 ------------------------------------------------------------------------------------------ Meerdere functies bij P & B Groep, landelijk. Ontmoet ze tijdens de meet en greet op 28 september, Kans op een baan bij P&Bgroep/Sterk sociaal. Ze hebben vacatures voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt door het hele land. Ontmoet ze op 28 september in Arnhem. Dit detacheringsbureau biedt op iedere vacature die ze hebben op verzoek van hun opdrachtgevers ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan. Dat hoeft niet per se iemand uit de doelgroep banengarantie te zijn. Het bureau werft nu onder andere voor VGZ In Heerlen, All secur in Rotterdam en Ziggo in Zwolle. Kijk voor meer vacatures op de site van de P&B groep. http://www.penbflex.nl/vacatures/ Ze hebben een landelijke dekking. Ontmoet P&B groep tijdens de meet & greet in Arnhem op 28 september. Meld je aan bij Roos Hoelen roos.hoelen@... ------------------------------------------------------------------------------------------ Meet & greet in Amsterdam: wil jij pitchen voor werkgevers? Op 05 oktober 2017 De Oogvereniging organiseert samen met Onbeperkt aan de Slag een Meet & greet speciaal voor blinden en slechtzienden. De Oogvereniging nodigt sprekers uit die werken en een visuele beperking hebben. Blinde garagehouder Voorafgaand aan het pitchen vertelt Henk Voskuilen, die blind is, over zijn eigen garagebedrijf in Houten. In zijn bedrijf biedt hij werk aan jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt. Henk speelt ook een hoofdrol in de documentaire “De autovakmannen”, een documentaire over de hedendaagse autobranche. Pitchen Op deze meet & greet krijgen werkzoekenden de kans om voor een zaal vol werkgevers een pitch te houden: Je kunt vertellen wie je bent, wat jee kunnen en wat voor werk je zoekt. Zo breng je jezelf op een positieve manier onder de aandacht van werkgevers. De Oogvereniging helpt jou als je dat wilt met het voorbereiden van de pitch. Wil jij pitchen? Geef je dan op bij Roos Hoelen. Themacoördinator werk, roos.hoelen@... 06-20915820. Ook als je niet wilt pitchen maar wel naar de bijeenkomst wil komen kun je je opgeven via roos.hoelen@... Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures. Word dan lid van de facebookpagina Werken met een visuele beperking. https://www.facebook.com/groups/OogverenigingWerk/ Functie Aantal werkuren Takenpakket Specifieke Kwaliteiten Geïnteresseerd? CV en motivatiebrief sturen aan m.a.reinders@...
Met vriendelijke groet,
Roos Hoelen Thema coördinator Werk Postbus 2344 – 3500 GH Utrecht Tel: 030-2992878 mobiel: 06-20915820
|
|