FW: [visuelehandicap] NL Gezocht: Universitair onderzoek rond arbeidsparticipatie van blinden en slechtzienden

Debby Buis

Hartelijke groet,

Debby Buis

Bezoek hier mijn blog Tikje Anders. Een blog over het leven met een visuele beperking: kleine verschillen, grote vooroordelen.

Volg Blog Tikje Anders:

Volg Tikje Anders via Facebook

Volg Tikje Anders via Instagram

Geef je op voor de e-mailalerts