FW: werktmailing, o.a. commercieel medewerker binnendiens, Nieuwegein, Uitkeringsdeskunige Utrecht Flevoland, Telefonisch fondsenswerver, IJsselstein Woerden, project Assistent Utrecht, Werken in de Horeca Utrecht.


Debby Buis
 

 

 

Van: Roos Hoelen [mailto:Roos.Hoelen@...]
Verzonden: donderdag 23 november 2017 14:24
Onderwerp: werktmailing, o.a. commercieel medewerker binnendiens, Nieuwegein, Uitkeringsdeskunige Utrecht Flevoland, Telefonisch fondsenswerver, IJsselstein Woerden, project Assistent Utrecht, Werken in de Horeca Utrecht.

 

 

 

 

Schrijf je in bij Pernu voor banen in de Regio Den Haag voor mensen met een arbeidsbeperking, Den Haag en omstreken

 

Verschillende functies bij ASR, Utrecht

Verschillende vacatures o.a Frontoffice medewerker, west, midden en Zuid Nederland

Uitkeringsdeskundige AW of WW binnen het district Utrecht/Flevoland

Verschillende functies bij Rijkswaterstaat, Utrecht

Commercieel medewerker binnendienst, Nieuwegein

 

Open dag. Werken in de horeca met een beperking, Utrecht

 

Financieel administratief medewerker MBO niveau 3 (als onderdeel van en BBL traject), Nieuwegein

 

Telefonisch fondsenwerver, IJsselstein en Woerden ( contract voor vast aantal uren)

 

Project Assistent, Utrecht

 

Schrijf je in bij Greenfox voor banen in de Regio Den Haag voor mensen met een arbeidsbeperking, Den Haag en omstreken

 

Op zoek naar een baan in Den Haag en omstreken of bij grote landelijke ondernemingen? Neem contact op met Greenfox. Greenfox helpt bedrijven met het invullen van hun SROI verplichting. SROI staat voor social Return on investment. Bedrijven die voor de overheid werken zijn verplicht mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst te hebben. Je hoort al bij de SROI groep als je meer dan een jaar werkloos bent. Ook mensen met een arbeidsbeperking behoren tot deze groep. Je hoeft dan niet langer dan een jaar werkloos te zijn. Wil je je CV naar Greenfox mailen of wil je weten wat Greenfox voor jou kan betekenen? Kijk dan op www.socialreturn.nu

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Verschillende functies bij ASR, Utrecht

ASR, verzekeringen wil mensen uit het doelgroepregister van de banenafspraak aannemen. Maar ook als je niet tot doelgroep behoort maar wel een beperking hebt kun je contact opnemen met ASR. Kijk op de website www.werkenbijasr.nl . Als je daar een interessante vacature vindt mail dan naar participatiedesk@... en adresseer je mail aan Paul van Belzen 06-51459144

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Verschillende vacatures o.a. Frontoffice medewerker, west, midden en Zuid Nederland

Pernu werk anders helpt mensen met een beperking aan een baan, regio West Midden en Zuid Nederland

Ze richten zich vooral op wajongeren en mensen die door ziekte of handicap arbeidsongeschikt zijn geraakt.

Onlangs heeft Pernu een aanbesteding gegund gekregen voor de ‘Inhuur Participanten Rijksoverheid’. Dat wil zeggen: de Rijksoverheid heeft 25.000 banen gecreëerd voor mensen met een arbeidsbeperking uit het doelgroepregister en Pernu mag deze vacatures voor Regio's West, Midden en Zuid gaan vervullen. Voor het vervullen van deze vacatures zoekt Pernu de juiste kandidaten. 

Openstaande vacatures

Wil je weten wat Pernu nog meer voor je kan betekenen? Mail naar info@... of bel naar 030- 30 314 30

-----------------------------------------------------------------------------------

Uitkeringsdeskundige AW of WW binnen het district Utrecht/Flevoland

Doel van de functie.

Nadat je een interne opleiding hebt afgerond ben je in staat zelfstandig rechtmatige beslissingen te nemen met betrekking tot het soort uitkering, hoogte en duur in het kader van de uitvoering sociale verzekeringswet

Generieke taken:

  • Het vaststellen van hoogte uitkering over een bepaalde periode
  • Het beoordelen en verwerken van binnengekomen beslagleggingen
  • Het verwerken van aanvragen in het kader van de toeslagenwet
  • Het behandelen van openstaande posten
  • Het verwerken van beëindigingen en wijzigingen
  • Het afhandelen van verzoeken om gegevens

Vaardigheden:Je bent in staat om:

  • Administratieve werkzaamheden uit te voeren
  • Te werken met een computer
  • Om te gaan met vertrouwelijke gegevens
  • Op basis van gegevens besluiten te nemen
  • Nauwkeurig te werken, belangrijker dan snelheid
  • Schriftelijke verzoeken beantwoorden en deze verzoeken via de juiste systemen af te handelen
  • Je werkzaamheden af te stemmen met je begeleider
  • Nieuwe info op te nemen en toe te passen
  • Je aan te passen aan veranderende omstandigheden
  • Samen te werken

Bij het uitvoeren van het werk stel je de klant centraal Je werkt zelfstandig en samen met je collega’s in een team waarbij je de beste resultaten behaalt

Jij:

Je bent enthousiast om dit werk te gaan doen en werkt 30-38 uur per week en je functioneert minimaal op Havo/MBO 4 niveau en je hebt affiniteit met verschillende computersystemen en data entry.

Informatie en sollicitatie

Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Esther Voermans, teammanager Uitkeren Utrecht, telefoon 06-11031776 , Vermeld dat je de vacature hebt gekregen via Roos Hoelen van de Oogvereniging tijdens de banenmarkt op stadion Galgenwaard van 21 november j.l.

------------------------------------------------------------------------------------------

Verschillende functies bij Rijkswaterstaat, Utrecht

Rijkswaterstaat zoekt mensen die in de doelgroep van de banenafspraak en het quotum vallen. Ze werken niet met vacatures. Mensen kunnen hun gegevens sturen en dan kijkt men binnen Rijkswaterstaat of er passende vacatures zijn. Je kunt mailen naar banenafspraak@...

------------------------------------------------------------------------------------------

Commercieel medewerker binnendienst, Nieuwegein.

 

A&A aandrijvingen en automatiseringstechniek zoekt een medewerker die de binnendienst waar kan nemen. Je hoeft geen techneut te zijn maar moet wel affiniteit met techniek hebben. Als medewerker binnendienst heb je contact met leveranciers en klanten. Als je goed Duits en Engels spreekt is dat een enorm voordeel. Je hebt een mbo/hbo niveau.

 

Voor vragen kun je contact opnemen met Rudolf Pastoor, r.pastoor@...  030-6081717

Vermeld dat je de vacature gekregen hebt via Roos Hoelen van de Oogvereniging tijdens de banenmarkt in stadion Galgenwaard op 21 november j.l.

 

 

Open dag. Werken in de horeca met een beperking

Colour your dreams,

 

Ligt jouw toekomst in de Horeca? Ervaar het tijdens onze open middag op 7 december van 14.00 tot 16.30.

 

The colourkitchen biedt:

  • Een 1 jarig opleidingsprogramma tot horeca assistent, gastheer/vrouw of kok.
  • 4 dagen praktijkervaring en 1 dag theorieles en persoonlijke begeleiding op maat.
  • Programma op maat

Neem een kijkje in de keuken of achter de bar en stel je vragen aan coaches en leerlingen. Neem gerust een vriendin, ouder of begeleider mee.

 

Meld je aan via: 06-18961121 of mail naar aanmeldingutrecht@...

 

Financieel administratief medewerker MBO niveau 3 (als onderdeel van en BBL traject), Nieuwegein

 

Voor een allround schoonmaakbedrijf is het leerwerkloket naar een financieel administratief medewerker.

 

Wat ga je doen:

  • Boeken van inkoopfacturen en facturatie
  • Ondersteunen van de administratief medewerkers
  • Bijdragen aan een nieuw automatiseringssysteem voor verwerking van werkbonnen
  • Bestellingen plaatsen
  • Klanten nabellen

De vacature staat open voor werkenden, schoolverlaters, mensen in wao, wia, wga, wajong, zw, ww en niet uitkeringsgerechtigden.

 

Informatie kunt u krijgen bij Het Leerwerkloket Utrecht, Ali Benaissa 06-54970139

 

U kunt solliciteren door het opsturen van een CV en een korte motivatiebrief naar Utrecht@...

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Telefonisch fondsenwerver, IJsselstein en Woerden

 

Aantal uur per week: 12 - 40 uur (contract met vast aantal uren)

4DMC is sinds 2008 hét Contact Center voor uitsluitend goede doelen. Onze ambassadeurs zetten zich dagelijks in voor o.a. Unicef Nederland, de Nierstichting, Nederlandse Hartstichting, Make a Wish Foundation, Rode Kruis, Cordaid, Wereld Natuur Fonds, Oxfam Novib en World Animal Protection. Naast het werven en behouden van donateurs beheren wij ook de klantenservice voor meerdere goede doelen.

Wij zoeken per direct enthousiaste:

Telefonisch Fondsenwervers die ook actief aan en voor de samenleving willen bijdragen

 Functieomschrijving

Je hebt je werkplek in IJsselstein of Woerden, maar jouw inzet helpt mensen wereldwijd! De gesprekken die jij voert kunnen zowel van wervende als van informatieve aard zijn. Ook andere middelen zoals email, sms en chat kunnen hierbij worden ingezet. Het optimaal afhandelen van deze opdrachten is dan ook jouw verantwoordelijkheid. Je bent voor onze opdrachtgever zijn ambassadeur, aan wie hij de contacten met zijn donateurs met een gerust hart kan overlaten.

Functie-eisen

•    enthousiast en gemotiveerd  

      levenservaring (werkervaring is een contact center is niet vereist) 

•   communicatief vaardig
•    overtuigingskracht via de telefoon

•    uitstekende beheersing in de Nederlandse taal in woord (ABN sprekend) en      geschrift
•    doorzettingsvermogen en prestatie gericht kunnen werken •    basis computervaardigheden

Algemene voorwaarden
Verantwoordelijkheidsgevoel, enthousiast, net zo goed kunnen luisteren als praten, flexibel, leergierig, in staat zijn zichzelf en teamleden te motiveren om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Natuurlijk ben je resultaatgericht, maar bovenal klantgericht.

 

Specifieke voorwaarden

Er wordt in eerste instantie een contract voor een vaststaand aantal uren geboden. ( dit maakt het mogelijk werkplekaanpassingen gefinancierd te krijgen)
Je dient minimaal 12 uur per week (in de opstart fase van de eerste 2 weken is dat 4 shifts van 3 uur per week) beschikbaar te zijn waarbij een avond per week en een zaterdag per maand verplicht is. Fulltime werken behoort echter ook tot de mogelijkheden. Je kunt zeer flexibel werken binnen onze openingstijden (maandag t/m donderdag van 9.00 en 21.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 10.00-16.00 uur), maar ook iedere week volgens een vast rooster, helemaal passend bij jouw persoonlijke situatie.

 

Wat mag je van ons verwachten?

Een gezellige en informele organisatie waar een vaste groep collega’s graag komt en waar jij je werkzaamheden naadloos kan laten aansluiten op je privéleven. Collega’s (80% tussen de 40 en 75 jaar) die sfeer en werkplezier belangrijk vinden en allemaal een hart voor goede doelen hebben. Collega’s die zich graag in teamverband inzetten voor een goed doel en zich persoonlijk verder willen ontwikkelen. Wij bieden je direct een contract met vaste uren, aansluitend behoort een dienstverband voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden. Je krijgt een gedegen training voor je aan de slag gaat en wordt jaarlijks voorbereid op de toets voor het telemarketing certificaat. Daarnaast ontvang je een marktconform salaris, een mooie pensioenregeling, een goede reiskostenvergoeding én toeslagen voor de avond en weekenduren.

Trekt dit je aan en ben je enthousiast? Bel dan snel naar 030-8501838 of stuur een sollicitatie naar p.klaassen@.... Je bent van harte welkom! Vermeld dat je de vacature hebt gezien via Roos Hoelen van de Oogvereniging tijdens de banenmarkt in Galgenwaard van 21 november j.l

----------------------------------------------------------------------------

Project assistent,  Utrecht,

 

De Normaalste zaak (www.denormaalstezaak.nl) stimuleert werkgevers om werknemers met een afstand tot de arbeidsmarkt in dienst te nemen.

 

De Normaalste zaak is op zoek naar een Projectmanager voor de regio Amersfoort, utrecht.

De taken zijn voornamelijk secretarieel, administratief en communicatief. Beheer van social media, schrijven van sfeerverslagen en ondersteunen en helpen bij de organisatie van events.

 

Voor meer info kun je contact opnemen met mariekemulder@...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Roos Hoelen

Thema coördinator Werk

Postbus 2344 – 3500 GH  Utrecht

Tel: 030-2992878

mobiel: 06-20915820

www.oogvereniging.nl

roos.hoelen@...