FW: werkenwerktmailing: klantenservcie Arnhem,Eindhoven,tel schade adv. Tilburg, beleidsmedew. financiële zaken, Utrecht, Meet en greet Arnhem+Amsterdam,


Debby Buis
 

 

 

 

Van: Roos Hoelen [mailto:Roos.Hoelen@...]
Verzonden: maandag 18 september 2017 16:22
Onderwerp: werkenwerktmailing: klantenservcie Arnhem,Eindhoven,tel schade adv. Tilburg, beleidsmedew. financiële zaken, Utrecht, Meet en greet Arnhem+Amsterdam,

 

Klantenservice medewerker VGZ, Arnhem en Eindhoven

Telefonisch schade adviseur, Tilburg,

Beleidsmedewerken financiële/economische zaken, Utrecht

Werken in catering, horeca of bakkerij, Landelijk

Meet en greet in Arnhem en Amsterdam

Meteen op de hoogte van vacatures en evenementen m.b.t. werk?

 

Klantenservice medewerker, VGZ in Arnhem en Eindhoven

 

Bureau Sterksociaal bemiddelt voor deze vacatures mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ontmoet Sterksociaal tijdens de meet en greet van de Oogvereniging in Arnhem op 28 september a.s.

 

Als Klantenservicemedewerker bij Coöperatie VGZ ben jij het eerste aanspreekpunt voor verzekerden bij vragen. Niet zomaar een rol, want zorg is een enorm belangrijk onderdeel van onze maatschappij. En een ingewikkeld onderdeel bovendien, met lastige financiële en aan zorg gerelateerde kwesties. Denk aan vragen over betalingen, verzekeringspakketten, vergoedingen, zorgverleners, maar ook aan praktische vragen over bijvoorbeeld de Mijn-omgeving van VGZ.

Jij helpt VGZ verzekerden door dit veld heen door hun vragen zo snel mogelijk op de juiste manier te beantwoorden. Waar mogelijk denk je mee en zoek je naar een passende oplossing. Denk bijvoorbeeld aan gespreid betalen, of de klant te adviseren om onze afdeling Zorgadvies en bemiddeling mee te laten denken in een oplossing op het gebied van wachtlijsten. Soms heb je echter ook minder goed nieuws en moet je weten hoe je dit moet brengen.

Kortom, naast goede sociale vaardigheden hebt je veel kennis nodig van zowel de financiële kant en ben je geïnteresseerd in het Nederlandse zorgveld. Iedere dag leer je bovendien bij! Gelukkig sta je er niet alleen voor, maar maak je onderdeel uit van een team waarin jouw talent en gedrevenheid heel welkom zijn. Jouw teammanager is jouw eerste aanspreekpunt. Coaches staan je bij en helpen je het juiste antwoord te geven. En loop je tegen processen aan die beter kunnen? Dan kun je bij de procesconsultant binnen jouw team terecht! Jij maakt het team beter, het team maakt jou beter. Samen zorgen jullie voor een hoge klanttevredenheid!

 

Functie-eisen: 

 

Wat maakt jou een geschikte collega voor Coöperatie VGZ?

Deze functie is ideaal voor jou als je:

·         Beschikt over een afgeronde mbo-opleiding of beschikt over hbo-werk-en –denkniveau dat getoetst wordt met behulp van een assessment

·         Bij start van de functie een fulltime training van 4 weken wilt volgen

·         Bereid bent om voor die training jouw WFT Zorg certificaat te halen opleiding wordt volledig door Sterk Sociaal vergoed, wij vragen ca. 40 uur zelfstudie positieve uitslag van het examen

·         Het prima vindt om 20-36 uur per week te werken op verschillende dagen en tijden

·         In korte tijd veel wilt leren en wilt blijven groeien.

·         Klantgericht bent en over een goed inlevingsvermogen beschikt

·         Mensen graag goed wilt helpen en affiniteit hebt met de zorg

·         Snel kunt schakelen, stressbestendig bent en zelfstandig en gestructureerd kunt werken

·         Computervaardig bent

Bij voorkeur heb je al werkervaring opgedaan binnen een dienstverlenende organisatie zoals bijvoorbeeld de reisbranche, hotellerie, verzekeraar.

Waarom wil je aan de slag bij VGZ?

VGZ is een Coöperatie; een zorgverzekeraar zonder winstoogmerk. Samen met de klant en zorgaanbieders wil dit bedrijf de zorg slimmer organiseren. Vanaf je eerste werkdag als Klantenservicemedewerker bij Coöperatie VGZ, ben je dan ook onderdeel van een organisatie die werkt aan het zinnig en betaalbaar houden van de zorg in Nederland. Een spannende weg, die vraagt om nieuwe oplossing, maar vooral ook om de uitvoering ervan.

Je komt te werken in een frisse en kleurrijke omgeving en een team van collega’s dat samen streeft naar goede resultaten en gezelligheid. Je krijgt bovendien de kans om jouw toekomst zelf vorm te geven. Door jezelf te blijven ontwikkelen, lef te tonen en verschil te maken, in een wereld die voortdurend verandert.

Flexibele werktijden

De werktijden bij VGZ zijn flexibel en daarom wordt er van jou gevraagd dat jij flexibel inzetbaar bent. De klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag, van 08.00 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00. Binnen deze uren kun je flexibel ingeroosterd worden. Denk aan 4, 6, 8 uur en op halve uren. Bijvoorbeeld, je wordt 8,5 uur ingeroosterd, dan ben je 9 uur aanwezig. Daarvan is een half uur pauze en 2 keer 15 minuten koffiepauze.

We vragen je in ieder geval twee avonden in de week beschikbaar te zijn en om de week op zaterdag.

Omdat er zowel heel drukke als heel rustige periodes bestaan op de klantenservice (denk hierbij aan de drukte aan het einde van het jaar als iedereen gaat switchen van zorgverzekering) wordt er bij VGZ een min/max-contract aangeboden. Deze contracten verschillen van 20-36 uur en van 24-40 uur. Binnen deze uren kies je een gemiddelde, waarbij je maximaal 8 uur minder en maximaal 4 uur meer per week ingeroosterd kan worden, afhankelijk van de drukte op de afdeling.

Stel jij kiest een gemiddelde van 30 uur, dan zal jij in rustige periodes minimaal 22 uur ingeroosterd worden en in drukke periodes maximaal 34 uur. Uiteindelijk kan het gemiddelde dat je werkt per week verschillend zijn.

Je kunt zelf aangeven op welke dagen en tijdens welke uren jij beschikbaar bent en je ontvangt je rooster vier weken van tevoren.

 

Naast bovenstaande vacatures heeft Sterksociaal nog meer vacatures die openstaan voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Maak kennis met Sterksociaal en overtuig hen van jouw talenten tijdens de meet en greet van 28 september in Arnhem

https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-greet-werkgevers-en-werkzoekenden-2/

https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-greet-werkgevers-en-werkzoekenden-2/

 

 

Telefonisch schade adviseur Tilburg

 

Beschrijving: 

Achmea is voor de vestiging in Tilburg op zoek naar gemotiveerde medewerkers die het team op klantenservices willen komen versterken. Achmea hanteert een actief beleid ten aanzien van mensen met een arbeidsbeperking. Ze zijn op zoek naar getalenteerde medewerkers waarbij het uitgangspunt is “Gewoon waar het kan, speciaal waar het moet”. Ben jij toe aan deze uitdaging en herken jij je in onderstaand profiel? Dan gaan we graag met jou in gesprek!

Als Schadeadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle particuliere schademeldingen, het verlenen van service, gericht op het herstel van de schade en het afwikkelen van niet-complexe claims, zodanig dat de klant tevreden is en binnen het geformuleerde schadebeleid.

 Jouw activiteiten als telefonisch schadeadviseur:

·         Je neemt schademeldingen in behandeling en je handelt deze indien mogelijk direct af.

·         Je beoordeelt de melding op basis van de polis en eventuele aansprakelijkheid.

·         Je stelt de oorzaak van de grotendeels standaardmatige schademeldingen vast.

·         Je verwijst klanten door naar met Achmea samenwerkende schadeherstelbedrijven of je bepaalt dat er een expert ingeschakeld moet worden.

·         Je werk bestaat uit 80% telefonische- en 20% administratieve werkzaamheden.

 Functie-eisen: 

Jouw profiel:

Je bent stressbestendig en in staat om in een pittige target-gerichte omgeving te werken. Je blijft in mogelijkheden denken als dingen tegenzitten of anders verlopen. Daarbij neem je initiatief om je aan te passen aan veranderingen die gaan over je eigen werk. Je wacht niet af, maar komt ook in actie wanneer zaken nog niet volledig helder zijn.

 Als telefonisch schadeadviseur heb je:

·         Minimaal MBO+/ HBO denk- en werkniveau;

·         Goede taalbeheersing die je weet aan te passen aan dat van de klant;

·         Sterke klantgerichtheid en inlevingsvermogen;

·         Oplossend vermogen waarbij je ook anticipeert op toekomstige vragen;

·         Vermogen tot snel schakelen op de computer (tussen kanalen, activiteiten, informatiebronnen);

·         Bekwaamheid om zelfstandig en in teamverband te werken;

·         Collegialiteit en de bereidheid om anderen te helpen;

·         Zelfreflectie en een kritische houding over eigen en gezamenlijke prestaties;

·         Bereidheid om gedegen feedback te geven aan collega’s en deze ook te ontvangen;

·         Affiniteit en kennis van financiën en/ of ervaring in een callcenter (pré).

 Je bent tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar. Daarbij ben je inzetbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.00u en 20.00u (werken in de avond gebeurt in overleg). Je reistijd van deur-tot-deur bedraagt idealiter maximaal een uur. Thuiswerken is mogelijk waarbij we verwachten dat je minimaal 2 dagen per week op kantoor bent.

 Wij bieden:

·         In eerste instantie een detacheringscontract via Randstad Participatie, voor 24 tot 36 uur per week. Bij goed functioneren behoort een Achmea contract tot de mogelijkheden.

·         Een bijpassend volwaardig salaris en reiskostenvergoeding. He startsalaris is € 12,55 bruto per uur (bij 23 jaar en ouder). Bij een werkweek van 36 uur is dat € 1 975,- per maand.

·         Een werkomgeving waarbij wordt uitgegaan van jouw talenten – niet van je beperkingen – en je wordt behandeld als iedere andere medewerker.

·         Ruim aanbod aan interne opleidingen.

·         Een leuke dynamische werkplek op loopafstand van station Tilburg.

 Vragen en/ of solliciteren

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Roel van Dorst van Randstad Participatie (roel.van.dorst@...(link sends e-mail)). Ook mag je je cv en motivatie naar dit e-mailadres sturen. Een online capaciteitentest en een Pre-Employment Screening zijn onderdeel van de selectie. Indien je door de selectie

Komt, krijg je eerst een opleiding voor WFT Basis. Het diploma WFT-basis is een wettelijke vereiste om het werk te mogen doen. Indien je het diploma niet haalt, kunnen we je helaas geen contract aanbieden.

------------------------------------------------------------------------------------------

Beleidsmedewerker financieel/economische zaken, Utrecht

Functieomschrijving

Affiniteit met financiële/economische zaken? Wil jij voor een overheidsinstantie aan de slag? Dan komen wij graag in contact met jou! Als beleidsmedewerker financiële/economische zaken werk je aan vernieuwing en implementatie van economisch en financieel beleid.

·         Je geeft advies over de haalbaarheid van beleidsontwikkelingen. Hierbij houd je rekening met politiek-bestuurlijke vraagstukken, de doelstellingen van het beleid en natuurlijk de financiële beleidskaders.

·         Je zorgt voor de toepasbaarheid van beleid door afstemming met management en organisatie.

·         Je stelt met je team bestuursrapportages op, begrotingen en jaarrekeningen.

Functie eisen Beleidsmedewerker financieel/economische zaken

·         Je bent kwantitatief goed onderlegd en je hebt een brede interesse in economische vraagstukken.

·         Je bent hbo of WO opgeleid met een financieel/economische achtergrond.

·         Je bent analytisch sterk.

·         Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

·         Je bent organisatiesensitief, omgevingsbewust en samenwerkingsgericht.

·         Je hebt gevoel voor bestuurlijke en politieke verhoudingen.

·         Je bent woonachtig in omgeving Utrecht.

 

Wil je werken in catering, horeca of bakkerij? Landelijk

 

Hutten.eu is een landelijke cateraar en bakker. Het is van oorsprong een familiebedrijf dat graag kansen geeft aan mensen die niet zo makkelijk aan het werk komen. Om te zorgen voor een constante instroom van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt heeft Hutten een manager inclusie Jos van Delft aangenomen. Jos wil ook graag kennismaken met blinde en slechtziende werkzoekenden die graag in catering of horeca zouden willen werken. Hutten werk door het hele land. In Veghel heeft men ook ondersteunende kantoorfunctie. Omdat Jos helaas niet in de gelegenheid is om op de meet en greets die dit jaar plaatsvinden te komen heeft hij mij gevraagd kandidaten die interesse hebben aan hem voor te stellen. Dus heb je interesse om te werken in de catering en horecabranche laat het mij dan even weten via roos.hoelen@... en ik breng je in contact met Jos.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Meet & greets, Arnhem en Amsterdam

Ik attendeer iedereen nog graag even op de komende meet en greets.

 

28 september in Arnhem, Werkgevers zijn o.a. een scholengemeenschap, Dedicon, P&B groep, SterkSociaal. Voor meer info zie: https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-greet-werkgevers-en-werkzoekenden-2/

 

5 Oktober in Amsterdam. Er komen vele landelijk werkende werkgevers https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-en-greet-amsterdam-op-5-oktober/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Meteen op de hoogte van vacatures en evenementen m.b.t. werk?

Wordt lid van de facebookpagina Oogvereniging werken met een visuele beperking. Leer van andere werkzoekenden met een visuele beperking door het uitwisselen van tips en trics.

 

Van beperking naar meerwaarde

Heb je je weleens gerealiseerd dat je door het omgaan met je beperking kwaliteiten ontwikkelt die heel nuttig zijn op de werkvloer? Kijk eens op

https://www.oogvereniging.nl/leven-werken/werk/werk-vinden/ bij Tips voor het solliciteren.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Roos Hoelen

Thema coördinator Werk

Postbus 2344 – 3500 GH  Utrecht

Tel: 030-2992878

mobiel: 06-20915820

www.oogvereniging.nl

roos.hoelen@...

 

 


Debby Buis
 

 

 

Van: Roos Hoelen [mailto:Roos.Hoelen@...]
Verzonden: maandag 18 september 2017 16:22
Onderwerp: werkenwerktmailing: klantenservcie Arnhem,Eindhoven,tel schade adv. Tilburg, beleidsmedew. financiële zaken, Utrecht, Meet en greet Arnhem+Amsterdam,

 

Klantenservice medewerker VGZ, Arnhem en Eindhoven

Telefonisch schade adviseur, Tilburg,

Beleidsmedewerken financiële/economische zaken, Utrecht

Werken in catering, horeca of bakkerij, Landelijk

Meet en greet in Arnhem en Amsterdam

Meteen op de hoogte van vacatures en evenementen m.b.t. werk?

 

Klantenservice medewerker, VGZ in Arnhem en Eindhoven

 

Bureau Sterksociaal bemiddelt voor deze vacatures mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ontmoet Sterksociaal tijdens de meet en greet van de Oogvereniging in Arnhem op 28 september a.s.

 

Als Klantenservicemedewerker bij Coöperatie VGZ ben jij het eerste aanspreekpunt voor verzekerden bij vragen. Niet zomaar een rol, want zorg is een enorm belangrijk onderdeel van onze maatschappij. En een ingewikkeld onderdeel bovendien, met lastige financiële en aan zorg gerelateerde kwesties. Denk aan vragen over betalingen, verzekeringspakketten, vergoedingen, zorgverleners, maar ook aan praktische vragen over bijvoorbeeld de Mijn-omgeving van VGZ.

Jij helpt VGZ verzekerden door dit veld heen door hun vragen zo snel mogelijk op de juiste manier te beantwoorden. Waar mogelijk denk je mee en zoek je naar een passende oplossing. Denk bijvoorbeeld aan gespreid betalen, of de klant te adviseren om onze afdeling Zorgadvies en bemiddeling mee te laten denken in een oplossing op het gebied van wachtlijsten. Soms heb je echter ook minder goed nieuws en moet je weten hoe je dit moet brengen.

Kortom, naast goede sociale vaardigheden hebt je veel kennis nodig van zowel de financiële kant en ben je geïnteresseerd in het Nederlandse zorgveld. Iedere dag leer je bovendien bij! Gelukkig sta je er niet alleen voor, maar maak je onderdeel uit van een team waarin jouw talent en gedrevenheid heel welkom zijn. Jouw teammanager is jouw eerste aanspreekpunt. Coaches staan je bij en helpen je het juiste antwoord te geven. En loop je tegen processen aan die beter kunnen? Dan kun je bij de procesconsultant binnen jouw team terecht! Jij maakt het team beter, het team maakt jou beter. Samen zorgen jullie voor een hoge klanttevredenheid!

 

Functie-eisen: 

 

Wat maakt jou een geschikte collega voor Coöperatie VGZ?

Deze functie is ideaal voor jou als je:

·         Beschikt over een afgeronde mbo-opleiding of beschikt over hbo-werk-en –denkniveau dat getoetst wordt met behulp van een assessment

·         Bij start van de functie een fulltime training van 4 weken wilt volgen

·         Bereid bent om voor die training jouw WFT Zorg certificaat te halen opleiding wordt volledig door Sterk Sociaal vergoed, wij vragen ca. 40 uur zelfstudie positieve uitslag van het examen

·         Het prima vindt om 20-36 uur per week te werken op verschillende dagen en tijden

·         In korte tijd veel wilt leren en wilt blijven groeien.

·         Klantgericht bent en over een goed inlevingsvermogen beschikt

·         Mensen graag goed wilt helpen en affiniteit hebt met de zorg

·         Snel kunt schakelen, stressbestendig bent en zelfstandig en gestructureerd kunt werken

·         Computervaardig bent

Bij voorkeur heb je al werkervaring opgedaan binnen een dienstverlenende organisatie zoals bijvoorbeeld de reisbranche, hotellerie, verzekeraar.

Waarom wil je aan de slag bij VGZ?

VGZ is een Coöperatie; een zorgverzekeraar zonder winstoogmerk. Samen met de klant en zorgaanbieders wil dit bedrijf de zorg slimmer organiseren. Vanaf je eerste werkdag als Klantenservicemedewerker bij Coöperatie VGZ, ben je dan ook onderdeel van een organisatie die werkt aan het zinnig en betaalbaar houden van de zorg in Nederland. Een spannende weg, die vraagt om nieuwe oplossing, maar vooral ook om de uitvoering ervan.

Je komt te werken in een frisse en kleurrijke omgeving en een team van collega’s dat samen streeft naar goede resultaten en gezelligheid. Je krijgt bovendien de kans om jouw toekomst zelf vorm te geven. Door jezelf te blijven ontwikkelen, lef te tonen en verschil te maken, in een wereld die voortdurend verandert.

Flexibele werktijden

De werktijden bij VGZ zijn flexibel en daarom wordt er van jou gevraagd dat jij flexibel inzetbaar bent. De klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag, van 08.00 tot 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00. Binnen deze uren kun je flexibel ingeroosterd worden. Denk aan 4, 6, 8 uur en op halve uren. Bijvoorbeeld, je wordt 8,5 uur ingeroosterd, dan ben je 9 uur aanwezig. Daarvan is een half uur pauze en 2 keer 15 minuten koffiepauze.

We vragen je in ieder geval twee avonden in de week beschikbaar te zijn en om de week op zaterdag.

Omdat er zowel heel drukke als heel rustige periodes bestaan op de klantenservice (denk hierbij aan de drukte aan het einde van het jaar als iedereen gaat switchen van zorgverzekering) wordt er bij VGZ een min/max-contract aangeboden. Deze contracten verschillen van 20-36 uur en van 24-40 uur. Binnen deze uren kies je een gemiddelde, waarbij je maximaal 8 uur minder en maximaal 4 uur meer per week ingeroosterd kan worden, afhankelijk van de drukte op de afdeling.

Stel jij kiest een gemiddelde van 30 uur, dan zal jij in rustige periodes minimaal 22 uur ingeroosterd worden en in drukke periodes maximaal 34 uur. Uiteindelijk kan het gemiddelde dat je werkt per week verschillend zijn.

Je kunt zelf aangeven op welke dagen en tijdens welke uren jij beschikbaar bent en je ontvangt je rooster vier weken van tevoren.

 

Naast bovenstaande vacatures heeft Sterksociaal nog meer vacatures die openstaan voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Maak kennis met Sterksociaal en overtuig hen van jouw talenten tijdens de meet en greet van 28 september in Arnhem

https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-greet-werkgevers-en-werkzoekenden-2/

https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-greet-werkgevers-en-werkzoekenden-2/

 

 

Telefonisch schade adviseur Tilburg

 

Beschrijving: 

Achmea is voor de vestiging in Tilburg op zoek naar gemotiveerde medewerkers die het team op klantenservices willen komen versterken. Achmea hanteert een actief beleid ten aanzien van mensen met een arbeidsbeperking. Ze zijn op zoek naar getalenteerde medewerkers waarbij het uitgangspunt is “Gewoon waar het kan, speciaal waar het moet”. Ben jij toe aan deze uitdaging en herken jij je in onderstaand profiel? Dan gaan we graag met jou in gesprek!

Als Schadeadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle particuliere schademeldingen, het verlenen van service, gericht op het herstel van de schade en het afwikkelen van niet-complexe claims, zodanig dat de klant tevreden is en binnen het geformuleerde schadebeleid.

 Jouw activiteiten als telefonisch schadeadviseur:

·         Je neemt schademeldingen in behandeling en je handelt deze indien mogelijk direct af.

·         Je beoordeelt de melding op basis van de polis en eventuele aansprakelijkheid.

·         Je stelt de oorzaak van de grotendeels standaardmatige schademeldingen vast.

·         Je verwijst klanten door naar met Achmea samenwerkende schadeherstelbedrijven of je bepaalt dat er een expert ingeschakeld moet worden.

·         Je werk bestaat uit 80% telefonische- en 20% administratieve werkzaamheden.

 Functie-eisen: 

Jouw profiel:

Je bent stressbestendig en in staat om in een pittige target-gerichte omgeving te werken. Je blijft in mogelijkheden denken als dingen tegenzitten of anders verlopen. Daarbij neem je initiatief om je aan te passen aan veranderingen die gaan over je eigen werk. Je wacht niet af, maar komt ook in actie wanneer zaken nog niet volledig helder zijn.

 Als telefonisch schadeadviseur heb je:

·         Minimaal MBO+/ HBO denk- en werkniveau;

·         Goede taalbeheersing die je weet aan te passen aan dat van de klant;

·         Sterke klantgerichtheid en inlevingsvermogen;

·         Oplossend vermogen waarbij je ook anticipeert op toekomstige vragen;

·         Vermogen tot snel schakelen op de computer (tussen kanalen, activiteiten, informatiebronnen);

·         Bekwaamheid om zelfstandig en in teamverband te werken;

·         Collegialiteit en de bereidheid om anderen te helpen;

·         Zelfreflectie en een kritische houding over eigen en gezamenlijke prestaties;

·         Bereidheid om gedegen feedback te geven aan collega’s en deze ook te ontvangen;

·         Affiniteit en kennis van financiën en/ of ervaring in een callcenter (pré).

 Je bent tussen de 24 en 36 uur per week beschikbaar. Daarbij ben je inzetbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.00u en 20.00u (werken in de avond gebeurt in overleg). Je reistijd van deur-tot-deur bedraagt idealiter maximaal een uur. Thuiswerken is mogelijk waarbij we verwachten dat je minimaal 2 dagen per week op kantoor bent.

 Wij bieden:

·         In eerste instantie een detacheringscontract via Randstad Participatie, voor 24 tot 36 uur per week. Bij goed functioneren behoort een Achmea contract tot de mogelijkheden.

·         Een bijpassend volwaardig salaris en reiskostenvergoeding. He startsalaris is € 12,55 bruto per uur (bij 23 jaar en ouder). Bij een werkweek van 36 uur is dat € 1 975,- per maand.

·         Een werkomgeving waarbij wordt uitgegaan van jouw talenten – niet van je beperkingen – en je wordt behandeld als iedere andere medewerker.

·         Ruim aanbod aan interne opleidingen.

·         Een leuke dynamische werkplek op loopafstand van station Tilburg.

 Vragen en/ of solliciteren

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Roel van Dorst van Randstad Participatie (roel.van.dorst@...(link sends e-mail)). Ook mag je je cv en motivatie naar dit e-mailadres sturen. Een online capaciteitentest en een Pre-Employment Screening zijn onderdeel van de selectie. Indien je door de selectie

Komt, krijg je eerst een opleiding voor WFT Basis. Het diploma WFT-basis is een wettelijke vereiste om het werk te mogen doen. Indien je het diploma niet haalt, kunnen we je helaas geen contract aanbieden.

------------------------------------------------------------------------------------------

Beleidsmedewerker financieel/economische zaken, Utrecht

Functieomschrijving

Affiniteit met financiële/economische zaken? Wil jij voor een overheidsinstantie aan de slag? Dan komen wij graag in contact met jou! Als beleidsmedewerker financiële/economische zaken werk je aan vernieuwing en implementatie van economisch en financieel beleid.

·         Je geeft advies over de haalbaarheid van beleidsontwikkelingen. Hierbij houd je rekening met politiek-bestuurlijke vraagstukken, de doelstellingen van het beleid en natuurlijk de financiële beleidskaders.

·         Je zorgt voor de toepasbaarheid van beleid door afstemming met management en organisatie.

·         Je stelt met je team bestuursrapportages op, begrotingen en jaarrekeningen.

Functie eisen Beleidsmedewerker financieel/economische zaken

·         Je bent kwantitatief goed onderlegd en je hebt een brede interesse in economische vraagstukken.

·         Je bent hbo of WO opgeleid met een financieel/economische achtergrond.

·         Je bent analytisch sterk.

·         Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

·         Je bent organisatiesensitief, omgevingsbewust en samenwerkingsgericht.

·         Je hebt gevoel voor bestuurlijke en politieke verhoudingen.

·         Je bent woonachtig in omgeving Utrecht.

 

Wil je werken in catering, horeca of bakkerij? Landelijk

 

Hutten.eu is een landelijke cateraar en bakker. Het is van oorsprong een familiebedrijf dat graag kansen geeft aan mensen die niet zo makkelijk aan het werk komen. Om te zorgen voor een constante instroom van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt heeft Hutten een manager inclusie Jos van Delft aangenomen. Jos wil ook graag kennismaken met blinde en slechtziende werkzoekenden die graag in catering of horeca zouden willen werken. Hutten werk door het hele land. In Veghel heeft men ook ondersteunende kantoorfunctie. Omdat Jos helaas niet in de gelegenheid is om op de meet en greets die dit jaar plaatsvinden te komen heeft hij mij gevraagd kandidaten die interesse hebben aan hem voor te stellen. Dus heb je interesse om te werken in de catering en horecabranche laat het mij dan even weten via roos.hoelen@... en ik breng je in contact met Jos.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Meet & greets, Arnhem en Amsterdam

Ik attendeer iedereen nog graag even op de komende meet en greets.

 

28 september in Arnhem, Werkgevers zijn o.a. een scholengemeenschap, Dedicon, P&B groep, SterkSociaal. Voor meer info zie: https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-greet-werkgevers-en-werkzoekenden-2/

 

5 Oktober in Amsterdam. Er komen vele landelijk werkende werkgevers https://www.oogvereniging.nl/agenda/meet-en-greet-amsterdam-op-5-oktober/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Meteen op de hoogte van vacatures en evenementen m.b.t. werk?

Wordt lid van de facebookpagina Oogvereniging werken met een visuele beperking. Leer van andere werkzoekenden met een visuele beperking door het uitwisselen van tips en trics.

 

Van beperking naar meerwaarde

Heb je je weleens gerealiseerd dat je door het omgaan met je beperking kwaliteiten ontwikkelt die heel nuttig zijn op de werkvloer? Kijk eens op

https://www.oogvereniging.nl/leven-werken/werk/werk-vinden/ bij Tips voor het solliciteren.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Roos Hoelen

Thema coördinator Werk

Postbus 2344 – 3500 GH  Utrecht

Tel: 030-2992878

mobiel: 06-20915820

www.oogvereniging.nl

roos.hoelen@...