FW: werkenwerktmailing:Helpdeskmedewerker,secretarieel medewerker,callcenter medewerker,Utrecht, medew communicatie Arnhem, Directie assistent, Den Bosch, meet en greet Arhem
Van: Roos Hoelen [mailto:Roos.Hoelen@...]
Verzonden: dinsdag 5 september 2017 17:29
Onderwerp: werkenwerktmailing:Helpdeskmedewerker,secretarieel medewerker,callcenter medewerker,Utrecht, medew communicatie Arnhem, Directie assistent, Den Bosch, meet en greet Arhem
Helpdeskmedewerker, Utrecht
Secretarieel medewerker, Utrecht
Medewerker (online) communicatie voor 21-28 uur per week, Arnhem
Directie Assistent, Den Bosch
CallCentre medewerker Outbound, Utrecht
Meerdere functies bij P & B Groep, landelijk
Meet & greet in Amsterdam: wil jij pitchen voor werkgevers?
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures
Helpdeskmedewerker, Utrecht
Functie omschrijving
Heb jij een passie voor klanttevredenheid en ben jij communicatief sterk onderlegd? Als helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt bij vragen van gebruikers over diverse softwaretools. Zowel telefonisch als per e-mail ben jij in staat om de gebruikers van de juiste informatie te voorzien. Dit doe je op een helpdeskafdeling van een zakelijke dienstverlener.
In je dagelijkse activiteiten ben je onder andere bezig met:
· Telefonisch en per e-mail goed doorvragen zodat je exact weet wat de vraag is van de gebruiker.
· Hierdoor kan je de gebruiker op de juiste manier informeren en adviseren over het gebruik van de software.
· Bij een complexe vraag die je (nog) niet kan beantwoorden, vraag je een ervaren collega om hulp.
· Vragen die vaak terugkomen deel je in het teamoverleg zodat de dienstverlening kan worden verbeterd.
Functie eisen Helpdeskmedewerker
· Werkervaring in een klantenservice functie is een pré.
· Je hebt bij voorkeur affiniteit met IT.
· Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
· Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.
· Je bent accuraat en kwaliteitsgericht.
· Je bent stressbestendig en kan goed samenwerken.
Arbeidsvoorwaarden
Je ontvangt een marktconform salaris afhankelijk van werkervaring en opleidingsniveau.
Ctalents is een organisatie die zich uitsluitend richt op het werven, selecteren, trainen en plaatsen van mensen met een visuele of auditieve beperking (blind, slechtziend, doof, slechthorend).
Locatie
Utrecht
Publicatiedatum
31.08.2017
Contactpersoon
Stephen de Jong solliciteren via https://vacature.ctalents.nl/vacatures/vacature-helpdeskmedewerker-4531875-11.html
------------------------------------------------------------------------------------------
Secretarieel medewerker in Utrecht
Voor Locus in Utrecht is Emma at Work op zoek naar een secretarieel medewerker voor 12 uur per week. Werkdagen zijn op maandag en donderdag (eventueel zou maandag, dinsdag en donderdag ook kunnen).
Locus in Utrecht
Locus is een publiek-privaat netwerk van gemeenten, sw-bedrijven, arbeidsmarktregio’s en landelijk/bovenregionaal opererende bedrijven. De passie van Locus is om de mogelijkheden van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt zo te verzilveren dat zij op een duurzame manier aan het werk kunnen.
Functie omschrijving Secretarieel medewerker
Voor de duur van 6 maanden is Locus op zoek naar een enthousiaste secretariële medewerker die secuur en betrokken is. Ze zoeken een tijdelijke collega die mede verantwoordelijk is voor de financiële afdeling, commerciële binnendienst en diverse administratieve werkzaamheden.
Taak omschrijving Secretarieel medewerker
In deze brede en uitdagende functie, voer je secretariële en administratieve werkzaamheden uit, zowel in teamverband als zelfstandig. Locus is een kleinschalige organisatie, waarbij het secretariaat de ‘spil’ van de organisatie is. Jouw taken bestaan onder andere uit;
· Coördinatie van informatieaanvragen, ad-hoc vragen vanuit de organisatie en extern
· Financiële taken en ondersteuning
· Ondersteunen van de directeur; inplannen van afspraken en de inbox beheren
· Afspraken inplannen voor de projectleiders
· Mede organiseren van bijeenkomsten
· Diverse administratieve werkzaamheden
Functie eisen Secretarieel medewerker
· Een afgeronde MBO 3 opleiding
· Je hebt ervaring met het office pakket
· Je bent klant- en servicegericht en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
· Betrokken, secuur, pro-actief, organiseren en plannen behoren tot jouw eigenschappen
Heb je interesse in deze vacature en voldoe je aan de gevraagde functie eisen? Neem dan gauw contact op met Anouk Hillen, Consultant Emma at Work, via Anouk@... of 06-25476781. Zij kan je meer vertellen over ‘Secretarieel medewerker in Utrecht’ en helpt je graag verder!
Emma at Work, arbeidsbemiddeling voor jongeren met een chronische ziekte of lichamelijke beperking
Medewerker (online) communicatie voor 21-28 uur per week, Arnhem
Functie omschrijving Medewerker (online) communicatie, Arhem
Je bent een kritische communicatiemedewerker die goed thuis is in de online wereld. Je snapt sociale media, kent de stelregels voor een goede online tekst en weet aantrekkelijke(korte tekstjes voor de nieuwsbrief te schrijven die lezers verleiden door te klikken. Daarnaast krijg je energie van het organiseren en plannen van projecten, zoals werkgroepen en contentsessies.
Je komt terecht op een erg sociale werkplek met een zeer betrokken leidinggevende. Verder kun je goed samenwerken met verschillende soorten collega’s: van beleidsmedewerker tot woordvoerder. Ook maak je je nieuwe dingen snel eigen. Daarbij komt dat je erg van schrijven houdt: je beheersing van de Nederlandse taal is vanzelfsprekend uitstekend. Desondanks weet je teksten eenvoudig en bondig op te schrijven, zodat iedereen de inhoud ervan begrijpt.
Functie eisen Medewerker (online) communicatie
· HBO werk- en denkniveau
· Je bent sociaal en hebt een open houding
· Je bent flexibel, stressbestendig en zelfstandig
· Communicatie achtergrond is een vereiste
· Ervaring met Smartsite, Obi4Wan, SiteImprove en nieuwsbrieventools is een pré.
Heb je interesse in deze vacature en voldoe je aan de gevraagde functie-eisen? Neem dan gauw contact op met Anouk Hillen, Consultant Emma at Work, via Anouk@... of 06-25476781. Zij kan je meer vertellen over ‘Medewerker (online) communicatie in Arnhem en helpt je graag verder!
Emma at Work, arbeidsbemiddeling voor jongeren met een chronische ziekte of lichamelijke beperking
-------------------------------------------------------------------------------------
Directie Assistent, Den Bosch
Bijzondere Banen zoekt een directie assistent (met een beperking) voor een kleine, internationaal georiënteerde organisatie die zich op sociaal maatschappelijk vlak richt.
Ben jij doortastend en spreek jij vloeiend Engels? Dan hebben wij een functie van 32 uur voor jou als directie assistent in ’s-Hertogenbosch.
Waar ga je werken?
Onze opdrachtgever is een organisatie, ‘die haar bijdrage wil leveren aan een wereld, die openstaat voor iedereen en waarin ook kinderen met een handicap, die opgroeien in extreme armoede, al hun talenten kunnen ontwikkelen en inzetten’. Het werk van de organisatie concentreert zich op 30 landen in Europa, Afrika, Azië en Latijns-America.
Wat ga je doen?
Je biedt ondersteuning aan de directeur-bestuurder bij het voorbereiden en notuleren van vergaderingen.
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor contacten van de directeur en voert de dagelijkse secretariële en organisatorische taken uit, zoals agendabeheer en het opstellen en verwerken van uiteenlopende documenten. Verder plan en organiseer je dienstreizen en interne bijeenkomsten.
Wat wordt er van jou verwacht?
Je staat stevig in je schoenen, bent proactief en servicegericht. Je kennis over ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie houd je actueel. Je stelt prioriteiten en houdt overzicht.
Je bent in staat om contacten op verschillende niveaus te onderhouden. Je werkt graag en goed samen, maar je kunt ook uitstekend zelfstandig werken.
Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheid in Nederlands en Engels.
Achtergrond en vaardigheden
▪ HBO werk- en denkniveau
▪ afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau, bij voorkeur in secretariële richting
▪ 3-5 jaar relevante werkervaring
▪ uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal, bij voorkeur aangevuld met Spaans of Frans
▪ kennis van en/of ervaring met relevante maatschappelijke ontwikkelingen en ontwikkelingen binnen het werkveld van de organisatie
▪ ervaring of affiniteit met het werk van ontwikkelingsorganisaties
Salaris
€ 2.750,- € 3.900,- bruto per maand bij een volledige werkweek, excl. 8% vakantietoeslag, afhankelijk van opleiding en werkervaring.
Wij ontvangen jouw sollicitatie graag uiterlijk 18 september 2017.
Nadere informatie via Margit@... tel: 0640725710
CallCentre medewerker Outbound, Utrecht.
Als medewerker outbound ben je werkzaam in een callcentrum. Je bent in deze baan verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Je benadert potentiële klanten die je krijgt aangeleverd middels een prospectlijst telefonisch. Als medewerker outbound ben je ook verantwoordelijk voor het vastleggen van de gespreksgegeven
Deze functie vereist van jou:
· Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
· Basiskennis van Engels, spreken en lezen
· Woonachtig in Utrecht
Contact
SociaalPlus BV
Paul Krugerweg 43
3851 ZH Ermelo
------------------------------------------------------------------------------------------
Meerdere functies bij P & B Groep, landelijk. Ontmoet ze tijdens de meet en greet op 28 september,
Kans op een baan bij P&Bgroep/Sterk sociaal. Ze hebben vacatures voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt door het hele land. Ontmoet ze op 28 september in Arnhem.
Dit detacheringsbureau biedt op iedere vacature die ze hebben op verzoek van hun opdrachtgevers ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan. Dat hoeft niet per se iemand uit de doelgroep banengarantie te zijn. Het bureau werft nu onder andere voor VGZ In Heerlen, All secur in Rotterdam en Ziggo in Zwolle. Kijk voor meer vacatures op de site van de P&B groep. http://www.penbflex.nl/vacatures/ Ze hebben een landelijke dekking. Ontmoet P&B groep tijdens de meet & greet in Arnhem op 28 september. Meld je aan bij Roos Hoelen roos.hoelen@...
https://www.oogvereniging.nl/…/meet-greet-werkgevers-en-we…/
------------------------------------------------------------------------------------------
Meet & greet in Amsterdam: wil jij pitchen voor werkgevers?
Op 05 oktober 2017
Locatie: DAS Rechtsbijstand, van 13.00-15.00 uur.
De Oogvereniging organiseert samen met Onbeperkt aan de Slag een Meet & greet speciaal voor blinden en slechtzienden. De Oogvereniging nodigt sprekers uit die werken en een visuele beperking hebben.
Blinde garagehouder
Voorafgaand aan het pitchen vertelt Henk Voskuilen, die blind is, over zijn eigen garagebedrijf in Houten. In zijn bedrijf biedt hij werk aan jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt. Henk speelt ook een hoofdrol in de documentaire “De autovakmannen”, een documentaire over de hedendaagse autobranche.
Het AD bracht daarover het artikel ‘Bijna blinde Houtenaar speelt hoofdrol in documentaire‘.
Ook ‘Hart van Nederland‘ besteedde er aandacht aan.
Pitchen
Op deze meet & greet krijgen werkzoekenden de kans om voor een zaal vol werkgevers een pitch te houden: Je kunt vertellen wie je bent, wat jee kunnen en wat voor werk je zoekt. Zo breng je jezelf op een positieve manier onder de aandacht van werkgevers.
De Oogvereniging helpt jou als je dat wilt met het voorbereiden van de pitch. Wil jij pitchen? Geef je dan op bij Roos Hoelen. Themacoördinator werk, roos.hoelen@... 06-20915820. Ook als je niet wilt pitchen maar wel naar de bijeenkomst wil komen kun je je opgeven via roos.hoelen@...
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures. Word dan lid van de facebookpagina Werken met een visuele beperking. https://www.facebook.com/groups/OogverenigingWerk/
Functie
Secretariële ondersteuning afdeling Juridische Zaken
Aantal werkuren
Betreft minimaal 16 uur per week, in ieder geval de woensdag-, donderdag- en vrijdagmiddag en een dagdeel op de maandag of dinsdag (voor overlap en uitwisseling met de andere secretaresse).
Takenpakket
secretariële taken zoals telefoon, afspraken inplannen, zaalreservering en cateringaanvragen, postboeken rondbrengen/ophalen, postverwerking in digitaal systeem, corrigeren, opmaken en verzenden van brieven, kopieerwerk (bv. dossiers voor de rechtbank).
Specifieke Kwaliteiten
Je vindt secretarieel en administratief werk leuk
Je hebt ervaring met het beantwoorden van de telefoon
Je kunt zelfstandig werken en in teamverband
Bij voorkeur en minimaal beschikbaar op woensdag-, donderdag- en vrijdagmiddag, tevens een dagdeel op maandag of dinsdag.
Gevraagd wordt
goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid in Nederlands en bij voorkeur ook Engels
bekend met Outlook en Word
affiniteit met secretariële en administratieve werkzaamheden
dienstverlenend
Aanstelling
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke aanstelling via detachering met de BIGA groep of UW op basis van minimumloon na een periode van proefplaatsing van twee maanden (Wajong).
Geïnteresseerd?
Voor specifieke vragen kunt u contact opnemen met mw. Myriam Nijssen (afdelingshoofd), email: m.h.j.g.nijssen@... (link is external), of mw. Jeanette Klomp (secretaresse), email: j.klomp@... (link sends e-mail).Voor algemene vragen kunt u terecht bij mw. Marileen Reinders, email: m.a.reinders@... (link is external).
CV en motivatiebrief sturen aan m.a.reinders@...
Met vriendelijke groet,
Roos Hoelen
Thema coördinator Werk
Postbus 2344 – 3500 GH Utrecht
Tel: 030-2992878
mobiel: 06-20915820