Re: ook maar even voorstellen

Leendert van de Merbel

Beste allemaal,

Ook ik ben mee verhuisd van het oude naar het nieuwe Visuwerk.

Visuwerk en nog wat andere forums kon ik al een tijd niet meer volgen, doordat mijn bijbehorende e-mailaccount niet overgenomen kan worden in mijn huidige Outlook en mijn oude Outlook is vastgelopen.

Maar goed, ik weet niet of er ook nieuwkomers in het nieuwe Visuwerk zijn. In dat geval zal ik mij ook nader voorstellen.

In ieder geval fijn om jullie hier te ontmoeten en waar het kan zal ik ook deelnemen aan discussies. Of ik zal zelf iets aankaarten.

Vriendelijke groet en werk ze!

Leendert

Join Visuwerk@groups.io to automatically receive all group messages.