From: niels
Sent: Friday, June 30, 2017 9:51 AM
Subject: [Visuwerk] ook maar even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Niels Douenburg en werk sinds 1997 bij de politie in Amsterdam.
Eerst als telefonist op het servicecentrum en de afgelopen 10 jaar bij de recherche als assistant taktisch rechercheur, een mooi woord om te zeggen dat ik naar telefoongesprekken luister.
Hiervoor moet ik 1 keer in de 5 jaar mijn boa-certificaat halen, dat staat voor buitengewoon Opsporingsambtenaar en gaat over de organisatie van de rechterlijke macht en het strafrecht. Heel interessant maar in mijn werk heb ik er niet veel aan.
Toen ik pas bij de recherche ging werken waren er 4 visueel gehandicapte medewerkers en nu ben ik nog alleen over.
Ik weet niet of ze ivm de re-organisatie nog meer visueel gehandicapte medewerkers willen/kunnen aannemen.

Maar wie weet.

tot zo ver
Niels

Join Visuwerk@groups.io to automatically receive all group messages.