Hallo, wie is hier al?

Wendy van der Meer

Hallo,

Mijn naam is Wendy van der Meer en ik ben volledig blind.
Ik werk drie dagen in de week als secretaresse.
Mijn werk bestaat uit vooral agendabeheer voor een teamleider.
Binnenkort ga ik ook haar emails beheren. We moeten nog even kijken hoe we dit gaan aanpakken met vlaggetjes aan mails hangen ofdat we het nog anders doen. We willen natuurlijk voor ons allebei duidelijk hebben wie wat met een mail heeft gedaan.

Verder ben ik getrouwd met Mark, die gewoon kan zien en een softwareontwikkelbedrijf heeft.

Sieraden maken en lekker experimenteren in de keuken, lezen, paardrijden zijn ook grote hobbies.

Tot zover maar even, groetjes van Wendy

Join Visuwerk@groups.io to automatically receive all group messages.