Van: Visuwerk@groups.io <Visuwerk@groups.io> Namens Wendy van der Meer
Verzonden: woensdag 13 oktober 2021 11:51
Aan: visuwerk@groups.io
Onderwerp: [Visuwerk] Wat zou jij doen: vergoeding telefoonkosten of telefoon van het werk

Hoi allemaal,

Op mijn werk heeft iedere collega een werktelefoon, ik niet, want ik kan niet omgaan met de touchscreentelefoons.

Ik ben volledig blind, heb een aantal jaren met een iphone geprobeerd te werken, maar ik raak er hopeloos de weg op kwijt. Dus heb ik een Boindshell-telefoon, speciaal voor boinden. Dat gaat goed.

Nu hebben we de mobelijkheid om een vergoeding voor telefoonkosten te krijgen, maar mijn manager biedt ook aan dat ik een Blindshell van het bedrijf kan bestellen.

Ik zie eigenlijk op tegen het hebben van twee apparaten. Okee, je kan de werktelefoon natuurlijk uitzetten op niet werkdagen.

Een ander punt is dat mijn mobiele nummer op ons interne intranet komt, dat is dus mijn privé nummer nu dan. Anders, als ik de werktelefoon kies, is dat natuurlijk het nummer van die telefoon.

Maar ze bieden dus ook een vergoeding per maand voor het maken van telefoonkosten.

Wat zal ik doen, hoe zijn jullie ervaringen met telefoonkosten/het hebben van een werktelefoon? Gebruik je een speciale telefoon voor blinden of doe je het met de standaardtelefoon van het werk of nog anders?

Graag lees ik jullie ervaringen, zodat ik goed kan kiezen voor wat ik wil.

Groetjes van Wendy

Join Visuwerk@groups.io to automatically receive all group messages.