From: Debby Buis
Sent: Monday, June 26, 2017 7:06 PM
Subject: Re: [Visuwerk] Hallo, wie is hier al?

Hoi Wendy,

Ik werk 28 uur (4 x 7 uur) per week bij KNGF Geleidehonden als medewerker ambassadeursprogramma.

Op LinkedIn heb ik het volgende over mijn baan staan:

De afdeling Filantropie & Communicatie van KNGF Geleidehonden wordt ondersteund door een team van vrijwillige ambassadeurs – cliënten met hond, puppypleeggezinnen en fokgastgezinnen – die in het land voorlichting geven over het werk van de organisatie en hun bijzondere honden.

Bij KNGF Geleidehonden staan mens en dier centraal. Het landelijk opererend opleidingscentrum leidt honden op voor mensen met een visuele, motorische en/of psychische beperking. Deze ‘honden met een missie’ bieden hun baas onafhankelijkheid, mobiliteit en onvoorwaardelijke vriendschap.

Mijn werkzaamheden
- Vrijwilligersmanagement: De coördinatie van de inzet van ambassadeurs: Ik onderhoud de contacten met de ambassadeurs en informeer hen zodanig dat zij hun rol goed kunnen uitvoeren. Daarnaast onderhoud ik de contacten met de opdrachtgevers;
- Werven en selecteren van nieuwe ambassadeurs;
- Werven van nieuwe opdrachten;
- Het geven van rondleidingen;
- Schrijven van de ambassadeursnieuwsbrief;
- Organiseren van cursussen voor de ambassadeurs;
- Organiseren van de jaarlijkse ambassadeursdag;
- Standbemanning (ambassadeurs) inplannen voor evenementen en zorgen dat zij kunnen beschikken over de juiste spullen om de stand aan te kleden, promotiemateriaal en/of verkoopspullen;
- Verwerken van evaluaties;
- Verwerken van declaraties;
- Testen van apps, websites, enquêtes e.d. van de organisatie op toegankelijkheid en gebruikersgemak voor gebruikers van een screenreader;
- Inzetten van mijn ervaringsdeskundigheid binnen de organisatie.

Groetjes Debby

Join Visuwerk@groups.io to automatically receive all group messages.