Unbelievable "Private" Army Museum

Bert VE3NR

Hejsan,

Klicka på länken så får du se något du aldrig tidigare sett.
Helt otroligt!

Göran VE3NR

    This guy’s private Army Museum must be the

    best in the world.   Watch the video below.

This is beyond remarkable!! An Unbelievable Display of Arms.

I have never heard of this place.  It's in Colorado Springs, CO.
The guy must be independently wealthy to afford all this.
Everything in there is completely functional.    Pretty Wild !!!!!

K7TV Erik Basilier

Jag brukar känna mig trött när jag tittar på min modesta samling gamla radiogrejor…. Tänka sig att ta hand om, eller bara komma ihåg så mycket grejor…