SM5RQ Martin Persson (SK)

Bert VE3NR

Hejsan,

Läste just i senaste QTC att SM5RQ/Martin gått ur tiden. Jag vet att flera
 av Köttbullarna kände Martin.

73 Göran VE3NR/SM7BUR

KB4RM RoseMarie Battig

Hej Göran jag nämde det förra helgen för jag hade ett email från Martins vän Karl-Axel som hjälpte honom med radio. Martin o jag hade qso varje fredag när jag hade mitt net. Jag besökte honom och Maj-Britt 2 ggr o fick självfångad fisk till middag plus en att ta med mig hem blev till min systerson.
Soligt och 12c imorgon plus 20c och minus 5 på natten.  Våren är här körsbärs träden blommar och Forsytia och påskliljor.

Vi hörs på Lördag, söndag.

73/88
Rose-Marie