2021-09-17Studeposten

Tyge Fogh

Så er anden runde af parturneringskvalifikationen afviklet i god ro og uorden. Med spillerne fordelt henholdsvis 48 og 16 clubmænd i to lokaler var der nærmest uændret støjniveau i det store lokale.
Da jeg ikke gider spille sur(i længere tid), men hellere vil spille bridge har jeg investeret i et par industrielle Peltor høreværn af høj standard med indbygget dab radio og FM:

Høreværnene dæmper ca 30db, så det kan godt være jeg bedre jer tale højere, hvis i vil i kontakt med mig.
Jeg vil senere komme med en anmeldelse af produktet. Skulle man være interesseret kan yderligere detaljer ses her.
Alle har nu dannet hold og er klar til kick off. Startlisten kan ses her.
Jens Grann viderebringer et godt tilbud til alle der vil spille holdturnering på et fornuftigt plan:
"Turneringsklubben Haslev er coronaramt og lukket på grund af manglende medlemmer til en fast ugentlig spilledag.
Klubben har arrangeret sig med Michael Hvass Miller til at arrangere en holdturnering ”hver anden mandag i sæsonen”
Det vil glæde alle hvis nogen fra Studen har lyst til at deltage med et eller flere hold.
Vi har spillet hele foråret med deltagelse af Thaarups divisionshold - som desværre ikke kan være med længere idet Young Sharks nu spiller om mandagen ØV
Måske har andre lyst. Og jeg er sikker på at Thaarup gerne roser arrangementet.
Det er gratis (måske er det 10 kr. pr. gang) – men jeg mener Holdklubben betaler for man vil gerne opbruge sin formue på bridge
Man vil gerne have at holdene har divisions styrke – men det kan vi ikke helt leve op til.
Så lad os sige Københavns serie styrke.
Flere informationer eller tilmelding
Kontakt Poul Larsen – Formand for Holdklubben (kan sgu ikke finde hans mail) – så Rudi Bjerregård i stedet
Eller Michael H Miller eller Michael Mulvad.
Jens Grann, Økonomichef (CFO)
Datamann
TELEFON: +45 3969 7111 • MOBIL: +45 2263 2505
jens.grann@...
Jeg synes i skal kontakte Jens indtil han kommer med nogle mere brugbare kontaktoplysninger. Så vil de flux blive gjort tilgængelige via Studens hjemmeside.
Fredagsstuden står over i morgen. Hovedarrangøren ligger i sprit i Rørvig og har ikke entreret sig med en afløser. Afløsere søges i øvrigt gerne. Så kommer der nok mere kontinuitet i turneringen. Men jeg lover at der bliver et arrangement fredag 24. september. Så er der jo præcis 3 måneder til juleaften, så det kan vi ikke komme uden om. Sæt kryds i kalenderen.
Fremover gider jeg ikke skrive på Studen.dk, her på Studens Diskussionsforum og sende mails . Der kommer et link på Studen.dk og der kommer ingen mail. Meld jer til her på Groups.io. Så får i en mail straks der er noget at læse. Og groups.io kan indstilles på forskellig måde så man f.eks kun får et resumé en gang om ugen.
Hvordan melder du forresten med en jævn hånd med 28hp?

Gid i må tage mange stik
KH Skrivende