Studeposten 2021-09-23

Tyge Fogh

Edited

Fredagsstuden har åbent igen i morgen fredag 23-09-2021. Turneringen starter kl 19 og lokalerne er åbne fra ca 1830-1845. Forventeligt 24-28 spil. Vi vil gerne se clubmændene og gerne i hånd uledsagede børn(=ikke clubmænd) og et par uledsagede børn er der også plads til. Kommer man alene, er det værste man risikerere at spille med turneringslederen. Men man kan jo håbe på at der er andre håbefulde der møder frem uden ledsager. Denne fredag tu-leder Tyge Fogh.

Link til turneringen her

Ca 20 clubmænd har nu tilmeldt sig Studen diskussionsforum. Også et par ikke clubmænd, så der mangler mindst 44.
Fremover sender jeg ikke individuelle mails, så man må holde sig orienteret på studens hjemmeside om nyheder. Og nyheder her vil stort set begrænse sig til links til studens diskussionsforum.
Så hvis du vil have en let og smertefri tilgang til hvad der sker, så se at få meldt dig til. Hvis du ønsker det, får du straks en mail når der er nyt. Eller du kan nøjes med at abonnere på en ugentlig opdatering eller specifikke emner. Helt uden reklamer.
Endnu en årsag til at jeg ikke gider Facebook.
Og husk at hvis du er interesseret i Studens aktiviteter, kan du tilmelde dig diskussionsforum også uden at være medlem af studen.
Det eneste du skal gøre er at føre din lille musepil (eller din store fede tommelfinger) hen på dette link og så indtaste cpr-nummer, kontonummer osv. Ok mindre kan gøre det. Men gør det!.
Jeg kan fortælle at det funger fremragende med høreværn i Studen. Øjeblikkelig gevinst med en førsteplads :).
Jeg kan også fortælle at jeg i går spillede både i det store og det lille lokale. Der er ikke meget forskel på støjen.
Men min makker sagde "Hvad sige du?" flere gange end han plejer.
Jeg har anbefalet et godt sted at få høreapparater.
Jeg kan i øvrigt fortælle at jeg spillede i Ballerup Bridgeklub tirsdag. Støjniveauet er beskedent lavere og der er højere til loftet. For at kompensere for dette har man sat en ung mand til at betjene en kortblandemaskine i samme lokale.

Trænger du til at få øvet dine egenskaber som turneringsleder, kan du klikke her

KH Skrivende Oldermand

Join Studen@groups.io to automatically receive all group messages.