vraagje

olaf.horn.1@...

Goedenmorgen groepsleden,

Wie weet wie de huidige eigenaar is van deze bus, sinds juni 2021 heeft hij een nieuwe eigenaar (volgens de RDW).

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Vriendelijke groeten

Olaf Horn

Jos Nederend

Olaf,

De ADV-database geeft aan dat deze wagen nu van ene Boet & Co. is uit Oud Beijerland. Die voert er ritten mee uit voor minder bedeelden. Althans dat staat erbij.

Groeten, Jos

--
Geplaatst door de hoofdredacteur van Autobuskroniek

olaf.horn.1@...

Hallo Jos en andere groepsleden,

Hartelijk dank voor deze info. Ik heb de foto inmiddels aangepast.

Nog even 1 andere mededeling: vanmiddag wilde ik op bezoek bij Spitax in Holten, maar in dat pand op het industrieterrein zit een ander bedrijf; Spitax is met de noorderzon vertrokken, volgens een van de medewerkers aldaar zou Spitax failliet zijn. Wie weet misschien iets meer?

Vriendelijke groeten

Olaf