Topics

Linux Egitimi ve UCRETSIZ ORACLE EGITIMI

Linu Ora <oralinux@...>

Merhaba Arkadaşlar,

Daha önce düzenlemiş olduğumuz Oracle Veritabanı Teknolojileri eğitimlerini başarı ile tamamladık. Acısı ile tatlısı ile 3 aylık 1 periyodu bitirdik. Bu bizim ilk eğitim tecrübemizdi gerçekten inanılmaz bir iş yaptığımıza inanıyoruz.Çok uygun bir ücrete ülkemizde Oracle nedir dahi bilmeyen arkadaşlara ulaşıp bilgi haznelerini genişletmelerini sağladık.Kimi arkadaşların maddi durumu iyi değildi burslu olarak eğitimleri almalarını sağladık.

Ciddi oranda bir gruba iş imkanı sağladık, öğrenci arkadaşların çoğuna staj imkanı sağladık.Toplamda nerden baksanız 150 kişilik bir gruba eğitim vermişiz.

13 Kasım haftası itibarı ile bu eğitimlere tekrar başlayacağız. Eğitimlerimiz Oracle ile de sınırlı değil artık farklı teknolojiler farklı konular da mevcut.Özellikle VMWARE dediğimiz günümüzün en önemli sanallaştırma konusu,artık kimse donanıma yatırıp yapmayıp ,güçlü bir sistem alıp içine sınırsız sayıda sanal makina oluşturup, gerçek makinanın yaptığı her işi fazlasıyla yapmakta.Şu an Türkiye’de belki de en fazla talep görecek konu bu.Yetişmiş eleman çok az,ve şirketler yavaş yavaş bu konuda ilerlemek istiyor.Bana sorarsanız Oracle'dan bile daha popüler olabilecek bir konu.Eğitimlerin içinde bu konuda var.Linux eğitimi mesela,Linux / Unix sistemleri doğru şekilde bilmeyen bir kişinin bu platformda düzgün bir şekilde Database yönetmesi beklenemez,eğitimlerimize bu konuyuda adapte ettik.Aynı şekilde Windows server yönetiminide eğitimlerimize ekledik.

Bu eğitimlerin hepsinde Ortak özelliğimiz Oracle Eğitimleri için herhangi bir ücret talep etmiyoruz.Sadece ilgili Linux, Windows ya da Vmware eğitimi için ücret talep ediyoruz.

Linux Eğitimi: 40 Saat,600 YTL (30 Saatlik Oracle Administrator I eğitimi ücretsiz),Toplam 70 Saat
Windows Server Eğitimi35 Saat,600 YTL (30 Saatlik Oracle Administrator II eğitimi ücretsiz),Toplam 65 Saat
Vmware Eğitimi30 Saat,600 YTL (30 Saatlik Oracle Performance Tuning eğitimi ücretsiz),Toplam 60 Saat

Bu Eğitimlerin sonunda Özellikle Oracle için OCP(Oracle Sertification Proffessional) sınavlarına girebilir ve bu eğitimlerin sonunda sertfikalı Oracle uzmanı olabileceksiniz. Oracle Sertifikasını biz vermiyoruz bunu sınavları tamamladığınızda Oracle kendi vermektedir.Linux, Vmware ve Windows Server eğitimleri sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir.
Eğitimlerin içeriğini ekte bulabilirsiniz.  http://rapidshare.com/files/295207827/egitim_icerik.rar

Eğitim Grupları aşağıdaki gibidir.

ctesi sabah(1.grup10-14),
ctesi öğ.son(2.grup 14-18),
pazar sabah(3.grup 10-14),
pazar öğ.son.(4.grup 14-18)

hafta içi 2 gün,Pztesi çarşamba (5.grup 19-21)

Eğitim ücretlerini
 300 YTL peşin ve 150 x 2 olarak ödeyebilirsiniz.

Eğitimleri
 Haliç Üniveristesi Kampüsü, Bilişim Akademi Eğitim Merkezi, Mecidiyeköyde  açacağımız eğitim merkezlerinde verebileceğiz.Lokasyon olarak Avrupa yakası Mecidiyeköy-Beşiktaş bölgesi olacaktır.

Bu eğitimlere katılmak isteyenler kayıt formunu doldurup(ad, soyad, cep, mail ,tercih edilen eğitim ve eğitimler) oralinux@... adresine bu kayıt formunu yollamaları yeterlidir.

Kayıtlar 6 Kasıma kadar tamamlanacaktır.Bu yüzden bu tarihe kadar işlemlerin bitmesi gerekmektedir.Yeterli yerimiz oldukça mevcut fakat kayıt sırasını gelen ödemenin sırasına göre yapacağız.

10 kişi ve üzeri Toplu olarak katılımlarda %15  oranlarda indirim yapılacaktır.

Sınıflar max 15
 kişi olacaktır. Eğitimleri İlker Tekiner, Ekrem Toral, Serkan Mintaş, Murat Çiçek, Özgür Aslan, Ethem Topgül gibi bu işin en deneyimli grupları tarafından verilecektir.

Tüm eğitim notları ve materyaller tarafımızdan ücretsiz olarak verilecektir.

Her eğitim gelen taleplere göre açılacaktır.İstenirse hepsi aynı hafta başlanabilir.İstenirse biri bitip diğerine başlanabilir.Bu Eğitimlerden herkez herşeyi öğrenmeden bırakmıyoruz sonuna kadar gidiyoruz ,sizden önceki gruplara yaptığımız gibi gerekirse özel günlerde teker teker bu bilgileri tekrar ettiriyoruz.Bu yüzden max verim alıyoruz.

Kafanıza takılan sorular olursa lütfen
oralinux@... a yazın, ya da 05362914244 numaralı telefonlardan ulaşabilirsiniz.

Selamlar, İyi çalışmalar.