RES: [BITX20] #For Sale A Few QRP Goodies #for

Frederico Guizini Santos

Puxa, legal encontrar radioamadores que também falam o Português! Assim que terminar minhas antenas de apartamento montarei o uBIT 6.1. Grande 73.

Wow, nice to find radio amateurs who also speak Portuguese! As soon as I finish my apartment antennas I will set up my uBIT 6.1. Large 73.

Fred Guizini

PY2-UBB

São Paulo - Brazil

Enviado do Email para Windows 10