Re: V6

Rene

Heb hetzelfde, maar de microfoon is niet goed, de bfo- en freq-instellingen zijn een groot probleem, het zendvermogen is ongeveer 1 tot 4 watt bij 13,8 volt. Dus niet alles is goed. Ontvangen is echter super, maar ik had een radio op maandagochtend geloof ik. Veel mensen hadden geen problemen. Als je goed bent in elektronica, koop dan de radio, if you are like me🤔 basic electronics and as hobby nice, consider the money you pay for this radio or for example a 2hand icom or kenwood. At the moment for me no time to complete the searching for making this radio working good, after summer gonna try again.
Regards,
Rene
Netherlands

Join BITX20@groups.io to automatically receive all group messages.