Re: Nextion Display on uBITX #ubitx #nextion

Rene

Hallo Aaron, ik heb mezelf ook een Nextion 3.2-scherm besteld. Door veel problemen met mijn Bitx V6 en druk bezig met constructies aan mijn huis kan ik momenteel geen tijd aan de radio besteden. Wat ik heb gelezen en wat ik heb gezien en begrepen, is de software en dingen die u op het scherm effici├źnter kunt zien. Ziet er ook beter uit. Dus over een maand of 2 i am gonna try to instal this screen. Also i believe that cat control by usb is working good. There is more then enough to find on rhis forum and on HF Signals.┬á
Greetz,
Rene
Netherlands

Join BITX20@groups.io to automatically receive all group messages.