Re: SSTV rx with BITX17

Ron Brink <pa2rf@...>

OK Arjan,
Dank voor je reactie.
Dit was voor het eerst dat ik een SSTV signaal op 17m hoorde/zag. Was niet zo'n sterk signaal, maar toch bakte MMSSTV er een plaatje van. Lukt het je ook  om andere modes met MixW dan CW te decoderen? RTTY en PSK31 lukt bij mij prima (tussen de 18.100 en 18.120 MHz). Afgelopen dagen aardige condx op 17 en een stuk of 5 qso's kunnen maken. Ben nu ook met de behuizing bezig. Hopenlijk binnenkort een plaatje in deze groep. Goed weekend nog de Ron, PA2RF/QRP
 Tnx for response. This was the first time I encountered an SSTV signal on 17m. Not that strong, yet MMSSTV was able to make a picture. Can you decode other modes besides CW using MixW? RTTY and PSK31 are doing well for me (signals between 18.100 and 18.120 MHz). Last couple of days fine condx on 17 and I have been able to make about 5 qso's. Now working on the housing of the BITX17. Hopefully a picture of the rig in this group on short notice. Fine weekend de Ron PA2RF/QRP

Arjan wrote:
Ziet er goed uit Ron is mij nog niet gelukt decoderen cw met mixw wel
gaat ook goed.

Join BITX20@groups.io to automatically receive all group messages.